Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 jeg begynte i ny jobb for en liten stund siden og vi var to som begynte nesten samtidig. Ikke unormalt at vi ble gode venner siden vi var i samme situasjon. Han er godt gift med barn og greier. Vi er sånn som kan prate om alt og har nesten blitt bestevenner på rekordtid. Jeg er ikke seksuelt tiltrukket av han på noen som helst måte og kommer aldri til å bli interessert i han. Kunne aldri involvert meg med en gift mann. Men nå har han begynt å sende litt upassende meeldinger og bilder og slikt og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... hjelp... har ikke lyst til å si for mye heller pga vil jo beholde vennskapet hans siden vi sitter ved siden av hverandre på jobb og alt... Anonymous poster hash: 46e16...71b
overlord Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Snakk mye om en annen mann som du gir inntrykk av å være interessert i. Det er effektivt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Følger med på denne da jeg er i samme situasjon nesten bare med sjefen min Han la meg til på snapchat og vil ha dristige bilder osv. Har ikke gjort det eller svart han og kommer ikke til å gjøre det, men er vanskelig at han gjør slik når jeg er gift og ikke er intr. Anonymous poster hash: e7d69...a85
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Jeg snakker om dater og alt mulig med han. Snakker om andre menn ganske mye men da har han bare blitt mer på. Kona hans har og begynt å lure...syns det er ekkelt. Snap har jeg og fått så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Til deg med sjefen så ville jeg tatt vare på de og kanskje gått til verneombudet med det.... Anonymous poster hash: 46e16...71b
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 flere meninger??? Anonymous poster hash: 46e16...71b
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Direkte tale! Anonymous poster hash: 248d7...6e1
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Du må bare si fra. si det rett ut - eller send en sms. ville sagt noe sånt som at du er veldig hyggelig og vi har god kjemi, men jeg er ikke interessert. så du må bare stoppe dette nå, slik at vi kan fortsette å ha det greit på jobb og bør venner. Anonymous poster hash: aa7a0...324
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Du må bare si fra. si det rett ut - eller send en sms. ville sagt noe sånt som at du er veldig hyggelig og vi har god kjemi, men jeg er ikke interessert. så du må bare stoppe dette nå, slik at vi kan fortsette å ha det greit på jobb og bør venner. Anonymous poster hash: aa7a0...324 what she said! Anonymous poster hash: 154d6...17b
Kathrine. Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Eg hadde sikkert ikkje turd å seie det så direkte som du har blitt tipsa om pga det ville gjort meg innbilsk som trudde han ville noke meir osv. EG hadde sikkert på en spøkefull måte understreka at gifte menn er for meg totalt uinteressant. Og om han hadde begynt med noke vas om at og visst atte osv om han blei single så hadde eg blitt streng i blikket og sagt nei, DET skjer ikkje og rista på hodet og snudd samtalen inn på noke anna. Og fjolla videre om andre ting, og lata som den samtalen var gløymt. Men det er meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå