Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har blitt bedt på date av en flott mann, vi har vært bekjente i 5 år, så føler meg og trygg på at han har bare gode intensjoner, og virkelig er en snill, flott mann. Vi har veldig mye til felles og, er sikker på at han ville blitt en fantastisk kjæreste, evt mann, og en jeg kunne ha delt resten av livet med. Problemet er bare det at han er tynn, jeg er tykk. Og da han er tynn, føler jo jeg meg ennå tykkere. Jeg veier ca 20 kg for mye, og jobber med saken, men forbrenningen min er ganske ødelagt. Så det går i sneglefart. Og ser aldri for meg at jeg blir slank, heller sånn 5 kg for mye, og det er noe jeg er helt fornøyd med. Men vil jo da alltid føle meg tykk med denne mannen. Noen som har erfaring med dette? Noen som har tynne kjærester? Vil jeg etter hvert ikke bry meg om det. Anonymous poster hash: 5f239...2cf
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jeg bryr meg ikke noe om det, selv om jeg til å begynne med følte vi så litt rare ut sammen. Jeg er lav og tjukk og han er høy og tynn. Men om noe får vi stadig kommentarer på hvor søte vi er sammen Anonymous poster hash: 35b00...769
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Jeg forstår hva du mener... Jeg er ikke overvektig eller noe, men føler meg nesten slik når jeg går med mine veldig tynne venninner... + at det går ut på det samme som når jeg var sammen med en fyr som var lavere enn meg, jeg følte meg som en kjempe!! og det gikk egentlig ikke over, den følelsen... Kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre... Men forstår deg veldig godt! Anonymous poster hash: 84eda...157
MammantilNurket Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Men kjære deg Han har bedt _deg_ på date! Det betyr at han synes du er superflott. Hvis du synes at han er superflott også må dere jo bare kjøre på! Når attraksjon, forelskelse, begjær, kjærlighet eller kjemi oppstår mellom to mennesker er det for galt at trivielle saker som kroppsvekt og komplekser skal stoppe dere. Kos deg! Nyt denne flotte mannen, lidenskapen, forelskelsen og sommeren
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har en veninne som ikke er tykk, men litt tettbygd. Mannen hennes er høy og tynn. De er superflotte sammen Anonymous poster hash: 5a1a5...30a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Tusen takk for svar! Ble litt mer glad nå. Jeg bør jo bare gå på date med han, storkose meg, og konsentrere meg om de mange flotte tingene ved denne mannen. Og dette ligger nok mer i min usikkerhet grunnet min overvekt, enn at han er tynn. Anonymous poster hash: 5f239...2cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå