Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Små jenter griner på tven pga Austin Mahone Anonymous poster hash: 58405...490
Elskerhøsten2014 Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 haha er noe og henge seg opp i også da
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Hvem? Anonymous poster hash: 6ad61...979
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Har du aldri vært barn, og hatt et idol? Har selv vært på konsert, hylt, skreket og grått da jeg var barn. De fleste jeg kjenner har jo opplevd noe sånt. Syntes det og var stort å ta med datteren min på Justin Bieber konsert å få den samme opplevelsen. Anonymous poster hash: 6fc4d...880
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Aldri hørt om. Men husker jeg gråt noen ganger fordi det aldri ble Jordan (NKOTB) og meg Anonymous poster hash: 5dd5a...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå