Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Hva bruker dere den til? Anonymous poster hash: 0cc05...b06
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 0cc05...b06
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Har brukt den tidligere; Snake Oil. Anonymous poster hash: 6daca...4e2
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Jeg brukte den under ansiktkrem og på kroppen. Huden ble veldig myk og god, men så leste jeg ett eller annet sted at den ikke var så bra likevel, så da sluttet jeg å bruke den. Var en eller annen ingrediens som ikke var så bra for huden.. Anonymous poster hash: 08e27...b37
Mamma til 3gutter Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Fikk anbefalt den av jm mi her nå for ikke så lenge siden...har ikke prøvd den.mot strekkmerk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå