Gå til innhold

Noen som bruker Bio-Oil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere den til?

 

Anonymous poster hash: 0cc05...b06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: 0cc05...b06

Skrevet

Har brukt den tidligere; Snake Oil.



Anonymous poster hash: 6daca...4e2
Skrevet

Jeg brukte den under ansiktkrem og på kroppen. Huden ble veldig myk og god, men så leste jeg ett eller annet sted at den ikke var så bra likevel, så da sluttet jeg å bruke den. Var en eller annen ingrediens som ikke var så bra for huden..



Anonymous poster hash: 08e27...b37
Skrevet

Fikk anbefalt den av jm mi her nå for ikke så lenge siden...har ikke prøvd den.mot strekkmerk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...