Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg må le ... Jeg blir så oppgitt! En bekjent av mannen driver å flørter med han. Mannen jatter tilbake, men hun skriver til han konstant på facebook og at han er så søt (hvem sier søt til en mann?) osv. Blir bare oppgitt jeg. Hvorfor skal hun gå etter en gift mann hun ikke har pratet med på mange år fordi hun ikke har det bra med sin samboer? Kanskje ordne opp i sitt eget forhold istedet for å prøve å ødelegge et ekteskap og en familie. Blir oppgitt ... Anonymous poster hash: e2ce8...632
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Han jatter med? Jeg har opplevd å gå inn i en flørt med en mann med samboer, det hadde også jeg. Han begynte, for å si det slik. Og jeg TRENGTE det fordi jeg ikke hadde det bra med mannen. Det lå bare i kjeften og var skikkelig dumt. Kommer aldri til å skje igjen og ingen av oss kunne drømme om hverken å være utro eller gå fra den andre.. Så.. er du sikker på at han er helt uskyldig? Anonymous poster hash: 5636f...7dc
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Hva svarer mannen da? Jeg hadde ikke likt det, og mannen skulle fått avsluttet det rimelig kjapt. Anonymous poster hash: 00177...497
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Ehh, ei bekjent av oss flørter med mannen min. Han jatter IKKE med, han sa hva han mente om det, og hun har funnet seg et nytt bytte. Anonymous poster hash: 95547...179
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Jatter med, enten så er man med på flørten, eller man avviser klart og tydelig. Hadde en flørt på gang med en gift mann jeg og, vi studerte sammen, det var han som startet hele flørten, og ba meg på lunsj osv. Vi gikk aldri videre enn denne flørten, tror ingen av oss ønsket det heller, var bare koselig med en flørt. Anonymous poster hash: 83635...949
CaptainHindsight Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Jatter med faktisk. Ja, da er det ikke rart hun ikke slutter.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har også en som jeg bare jatter med. Ser ikke problemet med det, så lenge det ikke tar helt av, og mannen min er fullstendig klar over det. Meldingene er veldig uskyldige, men allikevel litt på kanten for en som er gift, ihvertfall i mine øyne. Jeg svarer bare høflig, eller sagt på en annen måte; "jatter med". Mannen min får lese alle meldingen. Tipper han snart gir seg siden han ikke får den veldige responsen. Anonymous poster hash: f8c12...fa4
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Hadde aldri godtatt. Hadde nok sendt et kvast brev eller svar til henne om å ligge unna, ellers..... MIN mann. Og han hadde også fått hørt det. Han hadde nok ikke likt om jeg hadde flørtet med en annen mann. Anonymous poster hash: adbbb...e55
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Jeg synes at han som "jatter med" er hovedproblemet her. Be ham slutte. Han er jo helt med her. Anonymous poster hash: aca08...d3f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Når jeg leser jatter med så tenker jeg , dama kommer med kompliment han sier takk, svarer med enstavelse ord og ting som jaha, sier du det, da så. Det er det jeg forbinder med å jatte med, at man ikke stiller oppfølgingspørsmål eller har en skikkelig samtale men gir sånn halvhjertet respons på at personen prater med deg. Hvis det er slik HI mener mannen svarer denne damen så gjør da ikke han noe galt i hele tatt. så lenge det er hinting og uskyldig. Men er han på noen måte oppmuntrende i forhold til denne type flørting/samtale så bør han selvsagt slutte med en gang. Og går hun over streken bør han si klart ifra. Anonymous poster hash: 55cdb...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå