Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Rart det ikke var noen her i fra! http://www.seher.no/kjendis/anja-johansen-ut-mot-netthets-72339 jeg tenker at det kommer til å gå fint jeg da. Anonymous poster hash: 9d792...abd
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jeg synes ikke det er så rart at det blir stilt spørsmålstegn ang henne og mammarollen. Men trakassering? Jeg synes ikke akkurat de eksemplene som er vist er verken trakasserende eller truende. Anonymous poster hash: bae59...c80
Hannasbananas Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Det var søren meg på tide. Trådene som har handlet om henne her inne i det siste har virkelig vært på kanten. Jeg har sett ting som kan kategoriseres som både trakassering og mobbing, mye av det dårlig gjemt bak liksom-bekymring. Det bør settes et kritisk blikk på anonyme nettfora, hvor de fæleste troll får lov til å velte seg i flomlyset. Det handler faktisk om mennesker, blogg eller ei.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Jeg syns mange har dradd det for langt, men forstår at man reagerer. Nå drar hun jo ikke med seg babyen til Spania likevel og hun har jo ikke erfaring med dette fra før. Det at hun ikke drar viser jo at hun faktisk setter babyen først. Jeg tenker at hun burde forstå at det hun velger å eksponere blir diskutert. Jeg syns heller ikke det var fryktelig truende innlegg det ble vist til. Anonymous poster hash: b1ef9...9fa
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Jeg synes at mange i disse trådene om Anja og hennes lille familie har tråkket langt, langt over streken.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Det var søren meg på tide. Trådene som har handlet om henne her inne i det siste har virkelig vært på kanten. Jeg har sett ting som kan kategoriseres som både trakassering og mobbing, mye av det dårlig gjemt bak liksom-bekymring. Det bør settes et kritisk blikk på anonyme nettfora, hvor de fæleste troll får lov til å velte seg i flomlyset. Det handler faktisk om mennesker, blogg eller ei. Hva vil du kategorisere som mobbing og trakassering? Soør av nysgjerrig. Det jeg har lest har vært mye bekymring badert på innlegg som A selv har skrevet. Blant annet det om at det ikke skulle taes noen ekstra hensyn til datteren fordi hun var prematur, det eneste det betød var at hun var litt liten. Da er det jammen ikke rart at mange lurer på om hum har forstått alvoret i situasjonen. Hun utdyper jo i siste innlegg. ..men man kan jo lure på om hun har skrevet litt uklart og provoserende for å få flere lesere... Anonymous poster hash: ffb28...e46
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Flere her har skrevet ting som er trakaserende. Spesiellt de som kritiserer henne for å ikke ha sørget riktig og for å ha hoppet på første og beste svømmer. Det syns jeg er veldig trist, man burde unne henne å være lykkelig. Anonymous poster hash: b1ef9...9fa
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Hva skal hun sørge over? Hvem er hun? Anonymous poster hash: 5dd23...d40
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Synes dere virkelig kan la dette ligge nå. Hva i all verden har hun gjort for noe galt. Hun har PLANLAGT å reise til Spania etter samtykke fra lege men valgt å vente. Hva er galt i hodene deres syke damer som henger henne ut pga dette? Dere kjenner henne ikke. Vent med å dømme før dere vet. Å lese en blogg gir dere ikke sannheten. Håper ikke dere har unger selv, tør ikke tenke på hva slags verdier dere overfører til egne barn. Anonymous poster hash: de7cf...40f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå