Gå til innhold

Gustav ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Gustav er så koselig. Alternativt Sigve.

Hva synes dere ?

 

Anonymous poster hash: 64733...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det! tenkte faktisk på det navnet i går! altså Gustav.

 

Anonymous poster hash: 2bea6...cb7

Skrevet

Gustav er kjempefint :)

Skrevet

Kjempefint navn. Sigve og :)

Skrevet

Ikke veldig glad i Sigve, men Gustav er nydelig :-)

Skrevet

Sigve er fint, Gustav likar eg ikkje (sjølv om bestefar, oldefar, tippoldefar osv heiter det).

Skrevet

Tommel opp :-)

Skrevet

Jeg synes Gustav er så koselig. Alternativt Sigve.

Hva synes dere ?

 

Anonymous poster hash: 64733...359

 

Jeg elsker Gustav, men har allerede en sønn som heter August så nr3 fikk et annet navn.

 

Anonymous poster hash: deda7...954

Skrevet

Gustav er flott! Sigve har jeg lite sans for, liker mye bedre Sigurd.

 

Anonymous poster hash: 4ca1a...ef7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...