Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg synes Gustav er så koselig. Alternativt Sigve. Hva synes dere ? Anonymous poster hash: 64733...359
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jeg liker det! tenkte faktisk på det navnet i går! altså Gustav. Anonymous poster hash: 2bea6...cb7
Optatium Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Ikke veldig glad i Sigve, men Gustav er nydelig :-)
☆☆☆ Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Sigve er fint, Gustav likar eg ikkje (sjølv om bestefar, oldefar, tippoldefar osv heiter det).
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Jeg synes Gustav er så koselig. Alternativt Sigve. Hva synes dere ? Anonymous poster hash: 64733...359 Jeg elsker Gustav, men har allerede en sønn som heter August så nr3 fikk et annet navn. Anonymous poster hash: deda7...954
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Gustav er flott! Sigve har jeg lite sans for, liker mye bedre Sigurd. Anonymous poster hash: 4ca1a...ef7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå