Gå til innhold

Æsj...hvordan gjør jeg dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal treffe kjæresten i kveld og skulle liksom tilbringe helgen med han. 

Ventet mensen i neste uke, men har vært dårlig i magen i hele dag og hatt litt spotting (veldig lite). En ting er at jeg føler meg dårlig og vi skal på en slags festival i kveld, hvor jeg vet at domulighetene heller labre (festivaldoer). 

1. Skal jeg satse på at magen holder seg og heller ty til utedoene om det skulle trengs....eller avlyse?

2. Skal jeg innvie han i mine plager...hehe...vi har ikke vært sammen så lenge og detaljene er jo ikke akkurat romantiske

3. Han venter seg nok en deilig helg med mye sengekos...dette ødelegger jo alt :( Skal jeg satse på at mensen bruker noen dager på å komme (i og med at jeg vanligvis er ganske regelmessig så er dette litt for tidlig, eller skal jeg fortelle han at det er fare for mensen mens vi holder på. Og at magen er i ulage pga det så han er klar over dette. Det blir jo mye enklere for meg å takle, enn å prøve å holde på i skjul.

Hjelp meg jenter....:D

Anonymous poster hash: ce799...d5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

4. Og hva kan jeg gjøre for å få magen tilbake...spiser nå banan og har tenkt å holde meg til banan og vann i kveld ;)

Skrevet

Jeg og min kjæreste ble sammen på folkehøgskole. Der skulle noen være morsomme, og la avføringsmiddel i maten vår da vi hadde vært sammen i en uke. La oss bare si at vi raskt ble komfortable med hverandre. Og har nå vært samboere og gift i ti år. :-)

Ikke at det hjelper deg. Men forhold kan fint overleve ugne mager, selv etter kort tid. :-)

Anonymous poster hash: f9a6d...e16

Skrevet

HI

Jo takk, jeg får vel bare være ærlig med situasjonen..pffff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...