Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Fødte for 2,5 uke siden med keisersnitt. Synes det er et lite "heng" over arret, spesielt på den ene siden. Har måttet ta noen tunge løft (datter på 13 kilo) et par ganger siste par ukene. Tenker nå at kanskje jeg har fått brokk? Noen som har erfaring fra brokk? Hvordan dukket dette opp og når dukket det opp? Anonymous poster hash: f75a0...5d2
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 *dytter Anonymous poster hash: f75a0...5d2
mamma_bergen Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Jeg fikk navlebrokk etter mitt ks. Jeg merket det ikke før etter flere måneder og hun var vel 7-8 mnd når jeg ble operert. Det var grisevondt(!) til tider,når "ting kom ut av stilling", vanskelig å forklare, det var vel tarm som kom ut i buken,det var bare utrolig vondt og plutselig var all smerten borte en stund. Jeg kunne også kjenne brokken til tider. Og sånn holdt det på Hm, lenge siden jeg har tenkt på dette, jeg hadde nesten glemt det
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Jeg fikk det. Oppdaget det ikke selv, det ble oppdaget da andremann ble født vha planlagt keisersnitt. Henget trenger ikke være brokk - jeg har heng over arret, det har jeg hatt hele tiden. Også nå etter at brokket ble fikset. Det er ganske vanlig å ha heng over keisersnittarr, men du kan jo be fastlegen din sjekke det hvis du er bekymret. Anonymous poster hash: d3b4a...982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå