Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Det er meg som foreslo navnet Wilma Noor. Glemte jo å nevne navnet til storebror som er i en ganske annen kategori. Han heter Carl Jacob. Hadde disse navnene funket på to søsken eller blir det bare rart? Anonymous poster hash: d9485...922
Prinsesse07 Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jeg syns ikke det blir rart siden de begge får dobbelt navn og siden de er av forskjellig kjønn Hadde det vært to jenter eller to gutter med veldig forskjellig type navn ville det nok vært litt navn kræsj.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Jeg så en annonse en gang hvor Lykke Amalie og Othilie Mathilda (noe tilsvarende, husker ikke hva det var) var blitt stolte storesøstre til lille Ola. Det kaller jeg totalt krasj. :-) drt var ikke dine. Anonymous poster hash: 49cc2...88a
Blondzilla Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Litt stilkræsj, men det gjør ingen ting. Jeg har to barn med norrøne navn og et med latinsk og har ihvertfall aldri fått noen kommentarer. Nå er riktignok det latinske navnet svært etablert i Norge, og litt sånn gubbenavn, men likevel..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Det er meg som foreslo navnet Wilma Noor. Glemte jo å nevne navnet til storebror som er i en ganske annen kategori. Han heter Carl Jacob. Hadde disse navnene funket på to søsken eller blir det bare rart? Anonymous poster hash: d9485...922 Jeg syns navnene klinger godt sammen. Fine navn! Anonymous poster hash: ad760...c8a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 I og med at navn nr 2 bare har én stavelse, høres det ut som etternavn i mine ører. A la Wilma Mo og Wilma Lie. Avsluttende. Noe annet med Wilma Louise eller Wilma Johanne. Muligens for at Noor er et uvanlig navn i Norge. Anonymous poster hash: 2ebac...7f3
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 I og med at navn nr 2 bare har én stavelse, høres det ut som etternavn i mine ører. A la Wilma Mo og Wilma Lie. Avsluttende. Noe annet med Wilma Louise eller Wilma Johanne. Muligens for at Noor er et uvanlig navn i Norge. Anonymous poster hash: 2ebac...7f3 At det kan oppfattes som Wilma Nord = Fornavn+etternavn. #7 Anonymous poster hash: 2ebac...7f3
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Litt krasj, men om ettervavnet er sterkt kan det funke. Anonymous poster hash: b6954...e04
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Kræsj, og navnet Noor er bare merkelig. Beklager. Anonymous poster hash: 529a5...73a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 Hvorfor skal du nevne dette navnet 100000000000000 ganger? Anonymous poster hash: 0f39e...206
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #12 Skrevet 20. juni 2014 Wilma er flott og sterkt i seg selv. Dropp Noor - blir bare rart Anonymous poster hash: 6d903...f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå