Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Vi har tre gutter og venter et barn til...vi vet ikke kjønnet men min mann har bestemt Aria vis det er ei jente.Hva synes dere om det navnet. Anonymous poster hash: 7b613...358
☆☆☆ Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Det er få namn eg direkte vil fråråde, men Aria gir meg sterke assosiasjonar til "arisk", og eg tenker det er eit namn brunskjorter ville valgt. Merkelig nok får eg ikkje samme motviljen i meg av Arja. Men det er langt ned på lista for min del, det også.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Minner meg om Game of Thrones Anonymous poster hash: 182c3...dee
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Tenkte også arisk som første reaksjon. Kan nok bli litt vanskelig for barnet. Anonymous poster hash: 7b6b8...da2
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Tenker på pretty little liars Anonymous poster hash: cc409...9a5
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Jeg ville stavet det Arya. Blir nok arisk for meg også med i. Anonymous poster hash: 9eeab...403
MissMagica Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Synes ikke det var så pent. Første jeg tenkte på var det vaskepulveret... Ariel?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Høres utenlandsk ut. Ikke stygt, ikke fint. Helt ok Anonymous poster hash: 13cb4...c14
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Vi har en Arya i barnehagen jeg jobber i. En gutt. Anonymous poster hash: b1c0e...c8b
Bustetroll Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Fint navn, men tenker med en gang at du har vært stor fan av pretty little liars:P
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 Vi vurderte det selv, for elsker navnet. Men slo det fra oss fordi nesten alle forbinder det med å være arisk og dermed tror foreldrene har valgt det pga dette. Anonymous poster hash: 954fa...510
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #13 Skrevet 20. juni 2014 Hvis det blir gutt Tyrion? Eller kanskje Sandor The Hound? ;-) Anonymous poster hash: 70a0a...d35
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #14 Skrevet 20. juni 2014 Pent Anonymous poster hash: db634...603
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #15 Skrevet 20. juni 2014 Hæ? Det var jo ikke et ille navn! Aria syns jeg er pent! Jeg ville ikke ristet på hodet eller rynket på nesa om jeg møtte noen som heter det:) Anonymous poster hash: ccb20...6c5
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #16 Skrevet 20. juni 2014 Ville definitivt skrevet det med Y, altså Arya. Det første jeg tenker er arisk, ikke bra! Kjenner kun en Arya, og det er en hund. Men liker navnet altså Dere som mener HI har sett for mye på Pretty Little Liars - er ikke det en fjortisserie/ ungdomsserie? Har aldri sett på det. Anonymous poster hash: 7bdfb...fcf
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #17 Skrevet 20. juni 2014 Skriv Arja, så er det helt greit. Kjenner ei go'jente som heter nettopp Arja. 😉 Anonymous poster hash: 20966...abc
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #18 Skrevet 20. juni 2014 Jeg kjenner også en gutt - faktisk mann - som heter Arya. Kjente et par da jeg bodde i USA, også gutter. Kan det brukes som jentenavn da..? Finere på engelsk, synes jeg. Anonymous poster hash: 7b08a...3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå