Gå til innhold

Hva synes dere om navnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre gutter og venter et barn til...vi vet ikke kjønnet men min mann har bestemt Aria vis det er ei jente.Hva synes dere om det navnet.

 

Anonymous poster hash: 7b613...358

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er få namn eg direkte vil fråråde, men Aria gir meg sterke assosiasjonar til "arisk", og eg tenker det er eit namn brunskjorter ville valgt.

 

Merkelig nok får eg ikkje samme motviljen i meg av Arja. Men det er langt ned på lista for min del, det også.

Skrevet

Minner meg om Game of Thrones

 

Anonymous poster hash: 182c3...dee

Skrevet

Tenkte også arisk som første reaksjon. Kan nok bli litt vanskelig for barnet.

 

Anonymous poster hash: 7b6b8...da2

Skrevet

Tenker på pretty little liars

 

Anonymous poster hash: cc409...9a5

Skrevet

Jeg ville stavet det Arya. Blir nok arisk for meg også med i. 

 



Anonymous poster hash: 9eeab...403
Skrevet

Synes ikke det var så pent. Første jeg tenkte på var det vaskepulveret... Ariel?

Skrevet

Høres utenlandsk ut. Ikke stygt, ikke fint. Helt ok

 

Anonymous poster hash: 13cb4...c14

Skrevet

Vi har en Arya i barnehagen jeg jobber i. En gutt.

 

Anonymous poster hash: b1c0e...c8b

Skrevet

Fint navn, men tenker med en gang at du har vært stor fan av pretty little liars:P

Skrevet

Vi vurderte det selv, for elsker navnet. Men slo det fra oss fordi nesten alle forbinder det med å være arisk og dermed tror foreldrene har valgt det pga dette.



Anonymous poster hash: 954fa...510
Skrevet

Et navn jeg kunne valgt da jeg var åtte.

Skrevet

Hvis det blir gutt Tyrion? Eller kanskje Sandor The Hound? ;-) 



Anonymous poster hash: 70a0a...d35
Skrevet

Pent :)



Anonymous poster hash: db634...603
Skrevet

Hæ? Det var jo ikke et ille navn! Aria syns jeg er pent! 

Jeg ville ikke ristet på hodet eller rynket på nesa om jeg møtte noen som heter det:)



Anonymous poster hash: ccb20...6c5
Skrevet

Ville definitivt skrevet det med Y, altså Arya. Det første jeg tenker er arisk, ikke bra!

 

Kjenner kun en Arya, og det er en hund. Men liker navnet altså :)

 

Dere som mener HI har sett for mye på Pretty Little Liars - er ikke det en fjortisserie/ ungdomsserie? Har aldri sett på det.



Anonymous poster hash: 7bdfb...fcf
Skrevet

Skriv Arja, så er det helt greit. Kjenner ei go'jente som heter nettopp Arja. 😉

 

Anonymous poster hash: 20966...abc

Skrevet

Jeg kjenner også en gutt - faktisk mann - som heter Arya. Kjente et par da jeg bodde i USA, også gutter. Kan det brukes som jentenavn da..? Finere på engelsk, synes jeg.

 

Anonymous poster hash: 7b08a...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...