Gjest gry1986 Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Hei. Datteren min ble ferdig med penselinkur på søndag og på kontroll på tirdsa var alt fint. Men i da fikk hun feber igjenn etter bh. Er d vanlig å litt feber etter endt kur?? Skal egentlig reise til danmark i morgen men vet ikke om jeg tør.... hvis hun skal bli syk igjenn
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jeg tror ikke det er helt vanlig nei? Min datter fikk en gang feber igjen rett etter antibiotikakur, da måtte hun ha ny kur med annen antibiotika fordi ørebetennelsen hadde blitt værre. Ring og hør hva legevakten sier evt? Anonymous poster hash: 97946...8d6
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Og ellers finns det leger i Danmark og Anonymous poster hash: 97946...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå