Gå til innhold

feber etter penselinkur


Anbefalte innlegg

Gjest gry1986
Skrevet

Hei. Datteren min ble ferdig med penselinkur på søndag og på kontroll på tirdsa var alt fint. Men i da fikk hun feber igjenn etter bh. Er d vanlig å litt feber etter endt kur?? Skal egentlig reise til danmark i morgen men vet ikke om jeg tør.... hvis hun skal bli syk igjenn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er helt vanlig nei? Min datter fikk en gang feber igjen rett etter antibiotikakur, da måtte hun ha ny kur med annen antibiotika fordi ørebetennelsen hadde blitt værre. Ring og hør hva legevakten sier evt?

 

Anonymous poster hash: 97946...8d6

Skrevet

Og ellers finns det leger i Danmark og :)

 

Anonymous poster hash: 97946...8d6

Gjest gry1986
Skrevet

Takk for svar, ja ble ny runde med kur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...