Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Mannen har lovet meg en slik veske når han kommer hjem fra jobbreise i NY, men jeg sliter med å velge hvilken. Hvilken veske fra MK synes du er finest? Anonymous poster hash: 65308...611
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Jeg synes den klassiske sorte er den fineste :-) Noe a la denne: http://www.michaelkors.com/p/MICHAEL-Michael-Kors-MICHAEL-Michael-Kors-Medium-Sutton-Satchel-VIEW-ALL-HANDBAGS/prod24420066_cat3003_cat8501_/?index=82&cmCat=cat000000cat8501cat3003&isEditorial=false Endret 20. juni 2014 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Den var fin Anonymous poster hash: 65308...611
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Alle Michael Kors vesker er stygge. Forstår ikke hvorfor folk vil bære rundt på dem. Anonymous poster hash: 286ac...629
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Stygge er de ikke, men det er noe veldig syden fake over dem. Så en dame med mk veske i dag, og tenkte umiddelbart at hun sikkert kom rett fra Tyrkia. Så slo det meg at det må være kjipt for alle dem som har brukt penger på ekte vesker at syden er det første man tenker når man ser dem. Anonymous poster hash: 1d861...0b6
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Stygge er de ikke, men det er noe veldig syden fake over dem. Så en dame med mk veske i dag, og tenkte umiddelbart at hun sikkert kom rett fra Tyrkia. Så slo det meg at det må være kjipt for alle dem som har brukt penger på ekte vesker at syden er det første man tenker når man ser dem. Anonymous poster hash: 1d861...0b6 Kjøper folk fake Michael Kors vesker?? Da har jeg hørt det og! De er da ikke så dyre at det er noe vits i å kjøpe dem fake engang. Anonymous poster hash: 84364...834
overlord Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Jeg liker godt min sorte Hamilton med sølvmetall.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 Jeg syns east west er fin, og Selma Anonymous poster hash: db074...929
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har brun Hamilton selv, veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 21e4f...6f2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Jeg elsker min blå. Den er ikke så stor, og superfin Anonymous poster hash: 2a70c...557
Labradora Skrevet 21. juni 2014 #11 Skrevet 21. juni 2014 Ikke min sak om du vil velge Michael Kors, men vil bare si at det finnes mye i USA av andre vesker som ikke alle i Norge går med f.eks Coach. Litt gøy å heller kjøpe noe du ikke får i Norge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå