Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Går det Ann? Er det "lov"? Merker sønnen min på 11 blir så frekk og ustyrlig når han er sammen med to gutter. Og jeg ser på telefonen hans at sms fra den ene gutten består av "kill you" "dritt" "hore" osv... Og hverken Pappan eller jeg liker oppførselen til disse to guttene. De går å plager andre bevist og er noen urokråker. Kan jeg stoppe min sønn i å være med dem? Jeg klarer egentlig ikke å ha det bråket dems i hus, men vil jo heller ha kontrollen over hva de gjør enn at min sønn flyr gatelangs med disse... Syns synd på de guttene og. Blir så revet i to retninger. Skulle så gjerne ha hindret at min sønn ble påvirket av dem, samtidig så vil jeg ikke være den som hindrer heller... Anonymous poster hash: b64a7...6e3
☆☆☆ Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Ser nytten i å velge bort venner for barna sine, men stillar meg tvilande til om du kan få det til. Dei blir ikkje mindre fristande selskap av å bli forbudte, og du vil vel nødig innføre permanent husarrest?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Nei det er noe med det... Nå er det jo sommerferie, så jeg kan styre det i to mnd. Anonymous poster hash: b64a7...6e3
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Jeg ville styrt det litt. Anonymous poster hash: 14a22...880
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Jeg hadde snakket med gutten jeg. Spurt hva han egentlig synes om kameratene og hvorfor han er sammen med dem. 2 mnd sommerferie nå - er det mulig å få til at han kanskje ber med seg noen andre fra klassen/fotballen eller hva det nå er hjem? Blir bedre kjent med dem? Destruktive vennskap må man også lære seg å styre unna. Veldig fint om du gir ham sjansen til å lære dette! Anonymous poster hash: aec61...835
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Hadde styrt unna, samtidig hadde jeg tatt en telefon til foreldrene. Slik språkbruk på mobilen er ikke akseptert her i huset iallfall. Anonymous poster hash: 57457...3c2
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Min gutt er bare 9 år, men jeg har nektet han å være med en på 10 år som er fullstendig ustyrlig. Vet han har en diagnose, men jeg må ta hensyn til min gutt. Denne vennen er ofte frekk og kan være voldelig også mot sønnen min. Han får ikke gå ut om han ringer på her, og ikke gå til denne karen heller. Men om de treffes ute går jeg ikke å henter sønnen min inn. Heldigvis har han sluttet å komme hit og er heller med de i klassen sin, og han bor litt lengre bort i strøket her også. Anonymous poster hash: b928b...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå