Gå til innhold

Fanden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få ut litt frustrasjon.

Har lett i flere måneder og grublet mye over dette med vogn. Jeg får to tette og har alt en fantastisk vogn jeg kommer til å bruke mye, men må ha en dobbel i tilleg til når jeg skal farte alene med begge barna i buss og styr.

Så mens jeg kjeder meg i dag så titter jeg på nett og finner en flott vogn som passer alle kriteriene mine, er fin og billig.

Men så er saken... Den befinner seg på andre kanten av landet (kan gå greit det, mye familie som bor der, må bare få noen til å hente den for meg) og vi har selvførgelig nettopp hatt en uforutsett regning som tømte bufferen vår og vi kan ikke ta av de andre pengene våre. Vi må ha mat ut måneden..

Fanden fanden fanden!

Tror jeg må snakke med sambo og finne en løsning, for jeg vil virkelig ha den vogna! Hmmm hvem kan jeg låne av frem til 01.07? Hmmm...

Sorry damer, jeg måtte bare slippe ut litt damp :)

Anonymous poster hash: 60ac2...b1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke spørre om du kan holde den av fram til da? Hvis du garantert skal ha den uansett ;)

Skrevet

Det kan også være en mulighet :)

Må bare finne en løsning på frakt... Hvilke familiemedlemmer/slektninger som skal denne veien i sommer.

Tror jeg vet om en som skal nedover... Men det vet sambo best. Hans familie :)

Føler meg som en unge som vil ha is i butikken. Vil ha! Vil ha!

Hehe.

Skrevet

Skattepenger i vente?

Anonymous poster hash: a5d02...002
Skrevet

Nei ingen skattepenger i vente, men lønning 01.07.

Er det eneste vi trenger før baby kommer, uten om madrass til en vugge og klær, sengetøy og slikt i motsatt farge fra det vi alt har, så føler jeg blir ganske gira.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...