Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Hvordan takler dere men som klår i jobbsammenheng? Hva gjør dere når en mann begynner å stryke dere over ryggen under et møte ol? Anonymous poster hash: 9bcd4...7ce
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Det kalles sextrakassering og er fullstendig uakseptabelt. Ulovlig også, for den del.
MammantilNurket Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Si i fra til HAM som klår med en gang han har klådd "Jeg liker ikke at du, eller noen andre, tar på meg på denne måten. Vær vennlig å slutt med det umiddelbart." Endret 20. juni 2014 av MammantilNurket
sug lut Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Det er ikke noe man skal måtte håndtere i det hele tatt, men når det nå er sånn og det er uønsket så skal du selvsagt si fra, ikke bare til vedkommende men til ledelsen.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Har ingen problemer med å si så alle rundt hører det " Hva er det du holder på med?? Driver du å klasser meg på ryggen??" Da får man straks slutt på det problemet
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Det er bare å si høyt og tydelig i fra. - hold hendene for deg selv, det der setter jeg ikke pris på (mens du flytter labben hans vekk) jeg er ikke et frynsegode, har det ikke blitt noe på deg i det siste.... du får se an miljøet du jobber i hva som passer. Anonymous poster hash: dbed5...08b
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Hvor mange av dere har faktisk sakt fra høyt og tydelig, midt under et viktig møte, i en slik situasjon? Anonymous poster hash: 9bcd4...7ce
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Hvor mange av dere har faktisk sakt fra høyt og tydelig, midt under et viktig møte, i en slik situasjon? Anonymous poster hash: 9bcd4...7ce Jeg har sagt fra i en tidligere jobb. Ikke midt i et møte, men likevel høyt og tydelig midt i fellesområdet så alle hørte det. Det gjaldt ikke klåing, men særdeles upassende og ekstremt detaljerte kommentarer fra en mann i en maktstilling ift meg og tre ganger min alder. Type: "Den slags kommentarer vil jeg ha meg frabedt, og hvis du ikke slutter med denne trakasseringen øyeblikkelig, melder jeg deg glatt til høyere instanser." Alle snudde seg, alle hørte og så det, og han sluttet. Både med kommentarene og i jobben- ledelsen informerte ham om at han ikke var ønsket i bedriften. Det var vel heller ikke bare meg han plaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå