Gå til innhold

Opptjening av foreldrepenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går hjemme i ulønnet permisjon nå. Skal begynne på jobb igjen 18.august. Har satt opp 4 uker ferie fom 21/7 (så det vil vel egentlig si at disse 4 ukene regnes som arbeid?). Ny svangerskapspermisjon starter 29.januar 2015. Har jeg da akkurat klart å tjene meg opp til nye foreldrepenger?



Anonymous poster hash: 2de47...960
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jobbe minst en dag før ferien før ferien regnes som arbeid og ikke ulønna permisjon.

 

Anonymous poster hash: 06fdc...536

Skrevet

Skal jobbe en lørdag i juli, så jobber faktisk en dag før ferien  da...



Anonymous poster hash: 2de47...960
Skrevet

Nav har en egen chat på sine sider som er veldig ok å bruke for å spørre om konkrete permisjonsting. :-)

 

Anonymous poster hash: 7710b...a25

Skrevet

Ja jeg har skrevet til dem der, men de vil/kan ikke svare sier de :-( Sier jeg må vente på svaret når jeg søker om foreldrepengene. Får jo ikke lov å søke før i svangerskapsuke 26(?), og da er det altfor sent og eventuelt prøve å ordne opp i dette på forhånd :-( Sorry, kan ikke hjelpe deg sier de bare da. Blir en smule irritert kjenner jeg!! :-(



Anonymous poster hash: 2de47...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...