Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Fikk for en stund siden vite at en jeg har vært kontaktlærer til har blitt alvorlig syk. Jeg har lyst til å bare skrive til forelder på fb at jeg tenker på dem. Det er noen år siden jeg var kontaktlærer og jeg var det i ca 1,5 år. Jeg tenker på en måte at de har mye å tenke på, mange rundt seg som bryr seg, men på en annen side at det kan være godt at noen som man ikke treffer så ofte viser at de bryr seg. Det er jo ingenting jeg kan gjøre, bortsett fra å skrive at jeg tenker på dem. Er det lurt av meg å skrive en slik mail? Hvordan kan jeg i så fall formulere meg? Anonymous poster hash: 12790...b78
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 ingen som kunne svare meg på dette..? Anonymous poster hash: 12790...b78
Illyrie Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Du kan nok fint skrive en mail til dem om du ønsker det. Er jo alltid hyggelig å vite at folk bryr seg, og tenker på en i en vanskelig situasjon. Formuler deg slik som du vil du, tror ikke det er noen fasit på akkurat det, så lenge det er hjertefølt og ekte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå