Gå til innhold

Hjelp!!! Hemoroider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har var vært plaget av hemoroider etter en fødsel for snart 6 år siden. Sånn innimellom så har jeg hatt blødninger , men de har vært minimale og vart bare en liten stund. Nå har det skjedd igjen, men nå blør jeg som en gal og det har lekket ut i mange timer. Masse mørkt blod som renner bare jeg slipper en fjert. Skal jeg bare se det an og smørE på med salve eller bør jeg oppsøke lege. Synest dette er for flaut å gå til legen med, så er ikke akkurat noe jeg har veldig lyst til..noen andre med hemoroider erfaringer og råd :)?

Anonymous poster hash: 7b1b0...46c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det blør så mye som du sier så ville jeg oppsøkt lege, uten tvil!

Kan hende har du fått en rift, ikke bare en hemoroide. Er det en rift bør dette kanskje gjøres noe med.

Dette er ikke anderledes for en lege å ta imot enn et hvilket som helst annet problem - det er en del av kroppen som de forholder seg profesjonelt til. Dette er bare noe du selv føler på, ikke legen.

Generelt for hemoroider er å holde magen slik at avføringen ikke blir hard. Unngå sukker!!!! Hemoroider er betennelse i årene, sukker trigger betennelse! Samme gjør for mye raske karbohydrater.

Få i deg nok omega3 - det virker betennelsesdempende.

Og nok bevegelse, ikke sitt for mye.

Men ta dette til legen slik at du får sjekket det ordentlig. Du har vært plaget så lenge at det er greit å få det sjekket.

Ellers er akupunktur faktisk veldig bra mot hemoroider! (nei, nålene settes ikke der ;) )

Anonymous poster hash: 7a84c...b20
Skrevet

Dra til legen!

Anonymous poster hash: 4d2b5...073

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...