Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Har en morkake som ligger foran og har ikke kjent masse liv eller kraftige spark. Men det er litt vage dunk og "bølger" inni magen. Jeg kjenner det som regel når jeg slapper av. Spesielt på kvelden når jeg legger meg. Lurer på om barnet mitt også er veldig rolig siden jeg kjenner så lite. I går kveld når jeg la meg var det veldig få bevegelser og jeg blir så urolig da. Hvordan var det i magen deres på denne tiden? Anonymous poster hash: 7d07b...6c8
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Er det din første? Med førstemann kjente jeg ikke liv før i uke 21, denne gangen begynte jeg å kjenne liv i uke 16. Uke 24 kjente jeg mye liv, ikke harde spark, Men mye bevegelse der inne. Har hatt morkaken foran begge gangene Anonymous poster hash: 0b0b2...e79
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Ja min første. Første gang jeg var sikker på det var barnet var i uke 20. Og etter det har jeg kjent bevegelse hver dag og spesielt på kvelden. Det er veldig varierende i styrke. I dag har jeg ikke kjent noe. Huff så stressa jeg blir. :-/ Anonymous poster hash: 7d07b...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå