Gå til innhold

Babyen min spiser bare 4 ganger i døgnet, for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 mnd. Spiser 200 ml kl 8. 200 ml kl 12. 200 ml kl 16. 50 ml grøt kl 20 og 200 ml.

Ikke alltid hun drikker alt heller. Hvis jeg mater oftere så blir det så mye gulp..

Får vann om natten

Anonymous poster hash: e54c3...900

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor får babyen vann om natta? Er ikke det litt for tidlig å slutte med natt måtid?

Skrevet

Trenger da ikke mat på natta og vann er mye bedre :)

Så lenge barnet følger kurven sin og legger bra på seg er det mer enn nok :D.

Med refluks barn så var jeg glad han bare spiste en gang om dagen (da snakker vi lite mat) ;)

Anonymous poster hash: de7a1...6b6

Skrevet

Er ikke så inne i hvor mye de skal ha av mme jeg, men hvis hun legger på seg og viser at hun trives så får hun sikkert nok mat. De holder seg gjerne mett mye lenger tid av gangen på mme.

Skrevet

Får vann om natten fordi jeg oppdaget at hun egentlig ikke er sulten når hun våkner. Og når hun våkner 7.30 så er hun heller ikke desperat etter mat, selvom det er 12 timer siden sist. Dermed så regna jeg ikke med at ho trengte noe på natten.

Hi

Skrevet

Får vann om natten fordi jeg oppdaget at hun egentlig ikke er sulten når hun våkner. Og når hun våkner 7.30 så er hun heller ikke desperat etter mat, selvom det er 12 timer siden sist. Dermed så regna jeg ikke med at ho trengte noe på natten.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...