Gå til innhold

Tvil


mrs. h

Anbefalte innlegg

Var på ul, mener jeg var litt over 6 uker på vei, men ingen hjertelyd og legen mente jeg var sikkert bare litt over 5 uker.  Jeg vet det ikke stemmer, så jeg tror det er stor sannsynlighet for at jeg forlater denne gruppe om ikke så lenge.  Venter litt og ser, vi skal akkurat reise nå slik jeg kan ikke gå til gyn. i neste uke.  Vi ser hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke det litt tidlig med hjerteundersøkelse? Jeg har hatt prøverørsbehandling, og fikk beskjed om å gå til gynekolog i uke 7-8, for ca da har hjerte begynt skikkelig. Btw så skal jeg til ul i morgen. Gruer meg en hel del ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge gynekologen min så skulle han kunne høre hjertelyd gitt at jeg var litt over 6 uker.  Jeg har forandret planene mine litt og skal i en ny undersøkelse neste uka, da får vi se hvordan det utvikler seg.

 

Ønsker deg lykke til i dag og håper alt ser strålende bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en kjempe overraskelse i dag!  Traff gynekologen min og UL viste foster med bankende hjerte :)

 

Dette har ikke helt gått opp fer meg ennå, var så sikker på at jeg hadde mistet så nå er jeg litt ordløs.  Er selvfølgelig glad, men var helt instilt på at dette skulle ikke gå og hadde dermed begynt å forberede meg på en sommerbaby :) det blir  kanskje en februarbaby allikevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Fikk en annen time hos gyn i dag, det var ikke noe liv lenger :(

 

Ønsker dere lykke til videre :)

Uff da, så trist! Hadde du noen symptomer på at det var gått galt? Håper den sitter igjen snart. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...