neemii Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Hvor lenge lå du på sykehuset etter siste fødsel? Og hvor mange fødsler har du hatt?
Turtelduen Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Ligger så lenge jeg kan og så lenge jeg har enerom... Fødte nummer 6 sist, lå 3 dager etter fødsel... (Fødte mandag, dro hjem torsdag.) Da kom det ei inn på rommet kvelden før, og da kan jeg like gjerne slappe av hjemme...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Da jeg fødte tredjemann lå jeg 3 døgn. Skulle egentlig ut etter 2 døgn, men fikk på nåde bli et døgn til. Anonymous poster hash: 89004...85a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Et døgn og det var altfor lenge. lå på tremannsrom, og ene ungen skrek hele natta. Jeg satt på tv-rommet halve natta. vi bor to timer fra sykehuset, og mannen reiste dessverre hjem på kvelden. han kom så fort han kunne dagen etter. dette var nr 2, frisk og rask rett etter fødsel. Anonymous poster hash: 7fc03...c54
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Med vår første lå jeg i 3 dager, og på 4 mannsrom med 3 andre, så det var slitsomt! Mens andre gang ( og forhåpentligvis siste gang lå jeg faktisk i 4 dager pga jeg hadde lyst, og de hadde kapasitet å ha meg lenger der. Siden det var så få som fødet da, fikk jeg enerom og det var utrolig deilig å kunne være lenger på sykehuset og bli oppvartet av snille herlige folk rundt meg. Jeg orket ikke å dra hjem tidlig, for da måtte jeg styre være enn verst hjemme mtp svigers er der med hunden deres. Ikkkkkkkkkk Anonymous poster hash: 78cff...003
Fru Pinne Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Halvannet døgn etter sist fødsel. Har to fødsler bak meg. Lå nesten tre døgn etter første
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Maste meg ut etter 2 døgn, måtte inn igjen pga infeksjon. Ble over en uke totalt. Anonymous poster hash: f364e...558
neemii Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2014 Lå selv 3 dager forrige gang, men syntes det ble kjedelig. Lurer på om jeg skal satse på å komme meg hjem tidligere denne gangen om alt er på stell. Hvor fort kan man dra hjem da om alt er ok?
**snuskeluska** Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Lå 7 dager med førstemann (pga innfeksjon hos babyen). Lå 1 døgn med andremann. (ville hjem så snart jeg kunne - klarer ikke slappe av når jeg deler rom med andre)
Kanutten83 Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Siste, som var nr 3, lot jeg meg overtale til 1 natt fordi jeg fikk enerom. Ellers hadde jeg dratt hjem samme dag, fødte på morgenen Med nr 1 måtte vi bli 8 dager pga komplikasjoner hos barnet, og med nr 2 måtte jeg bli 4 dager pga prematur og storebrors sykdomshistorie. Nr 3 kom på overtid og uten komplikasjoner og så da ikke nødvendigheten av å bli på sykehuset, slapper bedre av hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå