Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge lå du på sykehuset etter siste fødsel? Og hvor mange fødsler har du hatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger så lenge jeg kan og så lenge jeg har enerom...

Fødte nummer 6 sist, lå 3 dager etter fødsel... (Fødte mandag, dro hjem torsdag.)

Da kom det ei inn på rommet kvelden før, og da kan jeg like gjerne slappe av hjemme...

Skrevet

Da jeg fødte tredjemann lå jeg 3 døgn. Skulle egentlig ut etter 2 døgn, men fikk på nåde bli et døgn til.

Anonymous poster hash: 89004...85a

Skrevet

Et døgn og det var altfor lenge. lå på tremannsrom, og ene ungen skrek hele natta. Jeg satt på tv-rommet halve natta. vi bor to timer fra sykehuset, og mannen reiste dessverre hjem på kvelden. han kom så fort han kunne dagen etter. dette var nr 2, frisk og rask rett etter fødsel.

Anonymous poster hash: 7fc03...c54
Skrevet

Med vår første lå jeg i 3 dager, og på 4 mannsrom med 3 andre, så det var slitsomt! Mens andre gang ( og forhåpentligvis siste gang ;) lå jeg faktisk i 4 dager pga jeg hadde lyst, og de hadde kapasitet å ha meg lenger der. Siden det var så få som fødet da, fikk jeg enerom og det var utrolig deilig å kunne være lenger på sykehuset og bli oppvartet av snille herlige folk rundt meg. Jeg orket ikke å dra hjem tidlig, for da måtte jeg styre være enn verst hjemme mtp svigers er der med hunden deres. Ikkkkkkkkkk

Anonymous poster hash: 78cff...003
Skrevet

Halvannet døgn etter sist fødsel.

Har to fødsler bak meg. Lå nesten tre døgn etter første

Skrevet

Maste meg ut etter 2 døgn, måtte inn igjen pga infeksjon. Ble over en uke totalt.

Anonymous poster hash: f364e...558

Skrevet

Lå selv 3 dager forrige gang, men syntes det ble kjedelig. Lurer på om jeg skal satse på å komme meg hjem tidligere denne gangen om alt er på stell. Hvor fort kan man dra hjem da om alt er ok?

Skrevet

Lå 7 dager med førstemann (pga innfeksjon hos babyen). Lå 1 døgn med andremann. (ville hjem så snart jeg kunne - klarer ikke slappe av når jeg deler rom med andre)

Skrevet

Siste, som var nr 3, lot jeg meg overtale til 1 natt fordi jeg fikk enerom. Ellers hadde jeg dratt hjem samme dag, fødte på morgenen :)

Med nr 1 måtte vi bli 8 dager pga komplikasjoner hos barnet, og med nr 2 måtte jeg bli 4 dager pga prematur og storebrors sykdomshistorie. Nr 3 kom på overtid og uten komplikasjoner og så da ikke nødvendigheten av å bli på sykehuset, slapper bedre av hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...