Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Har fått utredning og forebyggende betablokkere og behandlingstabletter / spray. Ingenting hjelper noe særlig. MR i juli heldigvis!! Jeg skal klare noen år til med jobb, men hvis dette fortsetter MÅ det jo være noen alternativer, fungerer jo ikke optimalt, og jobb kan jeg bare glemme når jeg har så vondt og blir kvalm. Hva gjør dere andre med migrene???Jeg lever sunt og tar hensyn til migrenen. Anonymous poster hash: d4327...0ec
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Det er noe herk når man våkner i et anfall, da kan man jo ikke ta tabletter for det er for sent. Bruker du hormonprevensjon? Det kan ha sammenheng. Forøvrig - lev etter alle "regler" for å forebygge migrene. Anonymous poster hash: 33919...36a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Migrenemedesiner kommer ofte i mange former, tabletter, nesespray, stikkpiller osv. Har du prøvd alle former? Min mor slet lenge med at medisinene ikke virket, men etter hun byttet form, virket de. Anonymous poster hash: b5ffa...8b5
Zalosalutt Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har noen blodtrykksenkende medisiner som jeg tar med en gang jeg merker at det er migrene. Fungerer fint om jeg får tatt de raskt nok, men blir uvel og "kriblete" i ben og armer. Om jeg våkner med migrene er løpet kjørt, da er det bare å dra for gardinene og legge seg. Får ingen oppfølging utenom de medisinene..lever som vanlig også, min migrene er stress og hormonutløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå