Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Og vin... masse vin... Bare en lunch igjen (samt et møte og en dag på oppdrag) så er vi der. Alle elevene mine har bestått, 4,3 i snitt på eksamen, med svimlende 4,6 på skolen (yf vg2) og nok et skoleår er over.
Iiiiik Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Er deg vel unt! Imponerende snitt da, på den skolen din Her er kofferten pakket og vi drar snart til London, 9-åringen og jeg
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Ja da var det ferie her også Ingen vin, men har spist litt bringebær og noen osteskiver og har fyllt opp glasset med pepsi max
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå