Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Begynte med litt feber på tirsdag og nedsatt allmenntilstand. Har også blitt tungpustet bare av å gå opp trappen. Igår begynte jeg å hoste litt og med en gang fikk jeg vondt på høyre side av bryskassen. Jeg hoster ikke mye, men en del og det er ikke tørrhoste og det gjør SÅ vondt! Det har ikke vært så mye hosting at det skulle tilsi at lungene var "slitne" som ved bronkitt osv. Har problemer med drikke og mat også for det gjør så vondt i brystkassa når jeg svelger! Anonymous poster hash: 2ba26...2df
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Du burde dra til legen. Anonymous poster hash: d8c71...79b
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Har du feber fremdeles? Hvis du har det, ville jeg tatt en tur til legen for å se om du trenger antibiotika. Jeg har hatt lungebetennelse to ganger, og begge gangene har det vært ganske langvarig feber og hoste.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Har feber fortsatt ja. Hatt det siden tirsdag ettermiddag. Nå gjør det vondt hvis jeg tømmer lungene helt. Skal til legen kl. 11 så får se da Anonymous poster hash: 2ba26...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå