Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Vi bor ikke sammen enda, men han forventer likevel at jeg har klea hans i kleskapet, av prinsipp så legger jeg klea i poser.. noe som gjør han så sur å skuffa.. er da jeg som velger når jeg vil flytte sammen, men nei da. Anonymous poster hash: 103b9...cae
oslofrk Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Heia deg! Fortsett å legge det i poser, eller be ham vaske ditt tøy!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Skjønte ikke dette. Han får ha klær hos deg, men han får ikke oppbevare dem i klesskapet? Anonymous poster hash: 0c4f6...82e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Enig med deg Poser eller bag. Bor dere ikke sammen så er du som bestemmer om han får ha klær der eller ikke. Anonymous poster hash: ef5cf...be8
♥Nemi♥ Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Hva om man snur på dette? Du har litt klær til kjæresten din, og han nekter deg å legge det i et skap, av prinsipp? Jeg hadde blitt skuffet...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Jeg føler at det er ikke riktig å la han bare buse seg frem og fløtte inn når jeg ikke vil enda. Jeg er ikke klar. Da har jeg aldri noe jeg skulle sagt da når jeg ikke kan bestemme i min egen leilighet. Anonymous poster hash: 103b9...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå