Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det én uke siden jeg fant ut at vi i løpet av vinteren blir fire i familien  :hjerte:  :hjerte:

Jeg spør meg selv om jeg må elske kvalmen også, og har i grunnen kommet så langt som å innrømme at den er et nødvendig onde. Eller i det minste et akseptabelt onde.

Jeg har sofatjeneste fram til 11 i dag, før jeg skal på jobb, og da skal jeg bare slække og koooose meg, lese bok og kanskje ta en liten lur.For jeg blir så vanvittig trøtt av det her. Gjeeesp. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Det er supereksken sin det. :) Postafen kvalmestillende er helt trygt å ta.

Dagens superelsk her er at lillegullet lo for aller første gang.

Skrevet

Ååå så koselig! Den aller første latteren er ubeskrivelig :) :) 

Skrevet

Og takk for godt tips, det skal jeg notere meg! 

Skrevet

Gratulerer så masse, det var veldig hyggelig å høre! Hvis du ikke vil spise piller så ha alltid pasjonsfrukt tilgjengelig.

Superelsk her er at det er siste dag med hundretusenmillioner ting som skal skje kant i kant helt til kvelden. Nå er det nok. Jeg skal akseptere - under tvil - å jobbe fram til jeg tar ferie, men alle andre ettermiddags- og kveldstjeneste er borte.

Superhat er supermensen. Av typen "jeg drøyde to måneder, jeg, så da skal jeg ta det igjen med renter." Jeg prøver å fokusere på at det at den drøyde kanskje betyr at den har tenkt å avvikle helt.

Skrevet

Ååå, det var elsken sin det, gratulerer! Og du, kjekt å se deg her igjen :)

Skrevet

Skal hilse og gratulere fra pc-løs Amandine også!

Skrevet

Gratulerer!

Skrevet

Wohoo, gratulerer! :)

Skrevet

Så utrolig koselig :D Har skjønt at det har ligget i lufta (eller i ønskene) og da er det ekstra koselig når det kommer! Hipp hurra! Kvalme er ikke noe å elske, men aldri så galt at det ikke er godt for noe... 

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Gratulerer så mye, det er elsk det! :) ❤️

Skrevet

Gratulerer så mye mama foodie :D

Skrevet

Gratulerer så mye. Så stas :)

Kvalme er djevelens verk og bare såvidt verd det ;) neida, hadde ikke gjennomgått det 4,5 ganger om det ikke var verd det i bøtter og spann. Håper det gir seg etter de vanlige 12 ukene.

Skrevet

Gratulerer så masse! :D

Det er absolutt superelsk!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...