Gå til innhold

Graviditetstest etter 10 dager... for tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært til assistert befruktning den 10.06. Tok en test nå nettopp men den var negativ. Var det for tidlig å teste og kan jeg likevel være gravid?

Jeg føler meg gravid. Har mange symptomer som tyder på graviditet. Lurer på om alt er bare innbildning fordi jeg ønsker veldig å bli gravid eller om det er hormonene som gjør at jeg føler meg slik...

Anonymous poster hash: 1eecf...7e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor svak er streken når man tester tidlig og tester positivt?

Skrevet

Symptomer eksisterer ikke før du begynner å produsere hcg, så før du får positiv test skal det ikke være mulig å ha reelle graviditetssymptomer.

Og ja, 10 dager kan være for tidlig.

Anonymous poster hash: dc6c8...196

Skrevet

Takk for svar :-) symptomene jeg har er kvalme, hodepine, økt trøtthet, humørsvigninger, føler meg veldig oppblåst, mye luft i magen, stikkende smerter i lysken, menssmerter osv. Noen av symptomene har jeg kjent lenge. Egentlig rett etter innsetting. Kan jo være hormonene som gjør det. Men det skal jo være ute av kroppen etter 10 dager. 

Når produserer kroppen hcg ?

Skrevet

Hvis du tar progesteron, vil det kunne gi alle symptomene du har. Dag 10 kan være for tidlig å teste.

Skrevet

Jeg tar ikke noe nå. Har gått på pergokur i 5 dager så begynte jeg med menopur og til slutt Ovitrelle. Ovitrelle tok jeg to dager før innsetting. Hormonene burde egentlig være ute av kroppen nå men har enda noen symptomer... 

Skrevet

Jeg testet pos 13 dager etter, og negativt før det. Så vent 3-4 dager til

Anonymous poster hash: f0d9c...23f
Skrevet

Jeg testet pos 9 dager etter når jeg var gravid første gangen. Kjenner at jeg er ganske deprimert siden testen slo ut neg idag :-`( begynner å miste trua på at det har blitt noe graviditet denne gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...