Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda en så og si søvnløs natt. Guttungen på 1 år har våknet flere ganger og hatt vansker med å sovne igjen, ca kl 21.00, 23.00, 01.00, 03.00 og sist kl 04.30 da var det morgen. Etter et forsøk på å få han til å sovne igjen på morgenen måtte jeg gi opp, det var jo ikke lenge før jeg måtte opp uansett. På vei ut soveromsdøra med lille i armene hører jeg kjæresten min si "jeg kan stå opp med han hvis du vil sove litt til" ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, han har fri i dag, kunne han ikke foreslått det FØR jeg sto opp? Evt tatt han når han VÅKNET og ikke ventet til jeg var på vei ut døra med han? Tankeløse, egoistiske mannfolk! Han visste at jeg har et møte i dag kl 8, så jeg måtte opp snart uansett!

Anonymous poster hash: 5bf42...955
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da forskjell på å stå opp 4.30 og 7?

Hvorfor spurte du ikke selv om han kunne ta han i natt når han har fri og du skal på møte? Du kommer ingen vei med å stå med lua i hånda. Krev litt og slutt og sutre.

Anonymous poster hash: 5dc0a...d7d

Skrevet

Det var da voldsomt. Ja, det hadde sikkert vært greit om han sa det litt før. Men du fikk da tilbudet! Om du så fikk bare 30 min ekstra i senga og ikke fikk sove, hadde du likevel mulighet til å ligge å slappe av litt. Jeg synes det var en håpløs og utakknemlig reaksjon av deg.

Anonymous poster hash: ae239...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...