Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Fikk mens i dag, 8 dager forsinket og det er skikkelig klumper med blod som kommer. Har hatt veldig uregelmessig menssyklus, men siste 7 mnd. har den vert heilt presis. Er det normalt med klumper i blodet?. ( er jeg virkelig så fjern at jeg bare aldri har registrert det før???) Eller kan jeg kanskje ha vert gravid? Takk til deg som gidder å lese og kanskje ta deg tid til å svare. Anonymous poster hash: 96a34...eea
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har alltid klumper i mensblodet. Slimhinnen som kommer ut. Anonymous poster hash: 11026...882
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har alltid en del klumper (levret blod og livmorslimhinnen antar jeg) de første dagene jeg har mensen. Så for ihvertfall er det normalt. :-) Anonymous poster hash: e4860...0d5
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Jeg vil tro at det kan ha vært en sa, siden du skriver at det er skikkelige klumper samt at mensen er 8 dager forsinket! Men dette er jo vanskelig å si:-( Anonymous poster hash: a9adc...40f
lykkeliiten Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Min syklus har vært noenlunde stabil, men jeg har alltid hatt det du beskriver som klumper med blod, har alltid vært sånn , å det skal være helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå