Gå til innhold

har fotballvm langt oppi halsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er bare etter ei uke... mannen ser alle 3-4 kampene hver dag. Ikke kan kan han hjelpe med legging som vi sliter litt med akkurat nå. Nei da må barnet få komme opp i fanget og sovne der foran tv.... ikke smeller det ordet i han under kampene så på stua er det ikke koselig å sitte. Ikke blir det nå sengehygge heller. Jeg legger meg før 23 og han etter kl.2 når siste kamp er ferdig....

Anonymous poster hash: e3a19...0cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så glad for at mannen min er like lite interessert i fotball som jeg er :D

Anonymous poster hash: 5da68...ebc

Skrevet

Jeg hadde flydd i taket . hehe    :kjefte:   Min ser en kamp til dagen , så det skal jeg klare å pine meg gjennom . hehe.

Skrevet

For å si det sånn.... det ble ikke noe nattanuss da jeg la meg....

Fortalte han hva jeg mente når han sa at barnet fikk komme å sove i fanget. Fortalte at d var bedre om han dro til en kompis for da slipper jeg å bli skuffet når han ikke hjelper til...

Skrevet

Da ville jeg nok tatt turen til en venninne, sånn at du får en frikveld. Så får han tatt igjen litt av det tapte mht ungene. Og hvis jeg var skikkelig sur, ville jeg ventet til det var en ekstra spennende kamp.

Skrevet

Tuller dere? Det er fotball-VM én gang hvert fjerde år, og å vurdere å straffe mannen og bli sur pga det er jo helt tullete? Det handler vel om å gi hverandre litt spillerom og goodwill?

Her ser vi sammen og storkoser oss hele familien :) Har full forståelse for at alle ikke er interessert men én mnd i løpet av 48 mnd bør det være mulig å fire litt på kravene ;)

Skrevet

Gud så glad jeg er for at mannen skyr fotball like mye som meg!:) han ser rart på meg om jeg ikke blar raskt over kanalene fotballen går på;)

Skrevet

Glad jeg har en mann som ikke liker fotball. Har ikke sett 1 kamp og glad er jeg for det.

Skrevet

Joda det er kun 1 gang pr 4 år men når man har en fotballgal mann så er det fotball hele året....

Og jeg synes faktisk at det blir altfor mye og som regel gjør det meg Ingenting å se kamper selv. Men når mannen din nesten ikke prater på 1mnd, ikke kan dra på ferie pga vm når vi kun har 14 dagers ferie denne sommeren så må det være lov å si ifra.

Skrevet

Her i huset ser vi ikke noen kamper....digg. Eneste laget han følger er det lokale

Anonymous poster hash: 25d99...9b5
Skrevet

Elsker fotball VM like mye som mannen her :)

Anonymous poster hash: 9e813...d83

Skrevet

Her elsker vi fotball-vm begge to! Det er så utrolig artig, og jeg er veldig glad for at min mann er like ivrig som meg ;) Men vi tilpasser det selvsagt til ungene... Deler på å legge og har ikke akkurat fokus på kampene før leggetid.

Anonymous poster hash: 2c74e...d38
Skrevet

Jeg hater fotball, og er sjeleglad for at jeg ikke drasser rundt på en fotballidiot!

Anonymous poster hash: fbb74...314

Skrevet

Jeg hater fotball, og er sjeleglad for at jeg ikke drasser rundt på en fotballidiot!

Anonymous poster hash: fbb74...314

Er det fordi det er fotball at det er greit å kalle noens lidenskap for idioti? Eller gjelder det lidenskaper generelt?

Anonymous poster hash: e06db...e7c

Skrevet

Tuller dere? Det er fotball-VM én gang hvert fjerde år, og å vurdere å straffe mannen og bli sur pga det er jo helt tullete? Det handler vel om å gi hverandre litt spillerom og goodwill?

Her ser vi sammen og storkoser oss hele familien :) Har full forståelse for at alle ikke er interessert men én mnd i løpet av 48 mnd bør det være mulig å fire litt på kravene ;)

Hvis det er snakk om å sitte pal foran TV i en måned i strekk og ikke gidde å hjelpe til med noe som helst, så ville min goodwill vært rimelig tynnslitt, selv om det var hvert fjerde år.

Heldigvis for meg er det ingen som ser på fotball her i huset, så vi slipper unna problemstillingen. Hyggelig at folk koser seg med noe de er interessert i, men jeg forstår Hi veldig godt.

Skrevet

Her ser begge noen kamper, mannen min flest. Men han lar da ikke det gå utover tid med ungene og legging? Seriøst, hva slags barnerumpe er noen sammen med? Det ville aldri falt inn mannen min å nekte å legge ungene pga en kamp?

Anonymous poster hash: b2e6b...94c
Skrevet

Ja, det er fotballvm hvert 4 år. Men resten av året er det engelsk fotball, tippeliga, norges-cup, CL. Og for ikke å glemme EM. Jeg har forståelse for at dette er mannens store interesse, men det betyr ikke at han kan fraskrive seg alt ansvaret som mann og far allikevel! Dette har han HELDIGVIS endelig forstått selv nå. Jeg sier ikke at han ikke får se kampene, men først må han faktisk gjøre unna de oppgavene som står på planen (Tidligere droppet han konfirmasjoner/bryllup osv hvis laget hans spilte).

Selv om jeg hadde vært lidenskapelig opptatt av sjakk, så kunne jeg ikke droppet å være mamma, arbeidstaker og venninne i flere uker fordi det var mesterskap.

Anonymous poster hash: f7c02...5de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...