Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Er det noen som har prøvd denne hårkuren? Egner den seg som en gave til en dame som blir 39? http://www.blivakker.no/product/WEL0041/wella-sp-repair-mask-200ml- Anonymous poster hash: 0efe0...189
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Eller er denne bredre tror dere?: http://www.blivakker.no/product/JOI0201/joico-k-pak-deep-penetrating-reconstructor-150ml- Anonymous poster hash: 0efe0...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå