Gå til innhold

Lindsay Lohan`s realityserie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser på den? Hva tenker dere om henne? 

Anonymous poster hash: d3bbd...a94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at hun er flink til å prate. Godt språk.

Psykisk ustabil, og at hun ser gammel ut.

Anonymous poster hash: d5f74...c28
Skrevet

Jeg tenker bare stakkars jente. Hun hadde "alt", men falt i narkofella som så mange unge stjerner med et dårlig hjemmemiljø gjør. Trist.

Anonymous poster hash: 75061...eee
Skrevet

Syntes hun har vært flink så langt, men at det ikke kommer til og vare lenge  :huh:

Anonymous poster hash: ff2f4...370
Skrevet

Tenker at hun er veldig ustabil og lett kan havne på kjøret igjen. Virker som om hun tar på seg mer jobb enn hun har godt av for å tjene penger.

Har også veldig medfølelse overfor henne pga foreldrene hennes som virkelig ikke har gjort jobben sin.

Skrevet

Jeg har sett hele serien på nettet, og jeg føler virkelig for henne. Håper hun holder seg i skinnet, men jenta trenger desidert hjelp.

Hun trenger ikke disse folkene (personlige assistentene) som glatter over alt, og kommer med unnskyldninger for henne. Hun ble sluppet løs hjemmefra alt for tidlig, og det skinner så igjennom at hun ikke taklet det, og det virker på meg som at hun egentlig enda trenger en "foresatt" som kan hjelpe å styre henne gjennom livet (iallefall denne delen av livet), uten å gi etter for nykkene hennes.

Jeg har troen på at hun virkelig vil stable seg på bena, men hun er selvdestruktiv, og det er der hun trenger noen som drar henne ut av senga og inn i dusjen og "snapper" henne tilbake til virkeligheten, istedet for en som står utenfor og kommer med unnskyldninger for henne til kameraene.... Det er så trist. 

Og slik hun har ødelagt utseende sitt med botox eller hva det nå er.... Hun var jo slik en naturlig nydelig jente. Tragisk!

Vet ikke hvor langt serien er kommet her i Norge, men det var veldig fint å se henne med barna når hun hadde sammfunnstjeneste. Hvor ekte og glad hun var da, og hvordan barna responderte på henne og ble knyttet til henne.

Nydelig, men samtidig hjerteskjærende, om man tenker at det er lettere for henne å være naturlig og ekte sammen med barn som ikke har den fjerneste ide om hvem hun er, som ikke bærer meninger og fordommer, og som ikke krever noe av henne.

Huff nei, hun trenger nok mye mer hjelp og støtte enn 90 dager i rehab, og en sponsor til å følge henne noen uker etterpå. Stakkars jente.

Anonymous poster hash: f12b1...937

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...