Gå til innhold

Borrelia og dårlig hukommelse??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn på 10 år som fikk påvist borrelia for et halvt år siden. "Full av borrelia" var beskjeden vi fikk og rett inn på sykehus for videre behandling sa de. På sykehuset ble det dagen etterpå tatt ryggmargsprøve og den viste ingen borrelia... Derfor ble vi sendt hjem med beskjed om at barnet ikke hadde borrelia.

 

 Barnet hadde et flåttbitt for ett års tid siden som var hissig og rødt og vi tror derfor det ER borrelia. Var i den tiden prøven ble tatt svimmel og slapp. Dette har bedret seg, men fremdeles er han ikke like aktiv som tidligere.Vi reagerer også på hukommelsen (dels konsentrasjonen) som har endret seg på barnet.

 

Er det noen som har erfaring med borerelia? Overreagerer vi?

 

 



Anonymous poster hash: efe3a...425
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Borreliose kan gi hukommelsestap. Jeg hadde krevd ny prøve. Dette viruset kan ligge latent og skape store problemer uten å synes på prøve. Snakker av egen erfaring!



Anonymous poster hash: 08c9a...d72
Skrevet

 

Borreliose kan gi hukommelsestap. Jeg hadde krevd ny prøve. Dette viruset kan ligge latent og skape store problemer uten å synes på prøve. Snakker av egen erfaring!

 

Anonymous poster hash: 08c9a...d72

 

Hvordan gikk det med deg? Fått behandling?

Hi

 

Anonymous poster hash: efe3a...425

Skrevet

 

 

Borreliose kan gi hukommelsestap. Jeg hadde krevd ny prøve. Dette viruset kan ligge latent og skape store problemer uten å synes på prøve. Snakker av egen erfaring!

 

Anonymous poster hash: 08c9a...d72

 

Hvordan gikk det med deg? Fått behandling?

Hi

 

Anonymous poster hash: efe3a...425

 

Jeg sto på krava og ble diagnostisert etter ett år. Fikk behandling og er helt 100% frisk. 

 

Anonymous poster hash: 08c9a...d72

Skrevet

 

 

 

Borreliose kan gi hukommelsestap. Jeg hadde krevd ny prøve. Dette viruset kan ligge latent og skape store problemer uten å synes på prøve. Snakker av egen erfaring!

 

Anonymous poster hash: 08c9a...d72

 

Hvordan gikk det med deg? Fått behandling?

Hi

 

Anonymous poster hash: efe3a...425

 

Jeg sto på krava og ble diagnostisert etter ett år. Fikk behandling og er helt 100% frisk. 

 

Anonymous poster hash: 08c9a...d72

 

Maser litt jeg...sorry...men her viste ryggmargsprøven negativt på borrelia, kan barnet likevel ha det? Var det dette som skjedde med deg også? Derfor du måtte stå på? Hva var det som gjorde utslaget for at du fikk behandling?

 

Anonymous poster hash: efe3a...425

Skrevet

 

 

 

 

Borreliose kan gi hukommelsestap. Jeg hadde krevd ny prøve. Dette viruset kan ligge latent og skape store problemer uten å synes på prøve. Snakker av egen erfaring!

 

Anonymous poster hash: 08c9a...d72

 

Hvordan gikk det med deg? Fått behandling?

Hi

 

Anonymous poster hash: efe3a...425

 

Jeg sto på krava og ble diagnostisert etter ett år. Fikk behandling og er helt 100% frisk. 

 

Anonymous poster hash: 08c9a...d72

 

Maser litt jeg...sorry...men her viste ryggmargsprøven negativt på borrelia, kan barnet likevel ha det? Var det dette som skjedde med deg også? Derfor du måtte stå på? Hva var det som gjorde utslaget for at du fikk behandling?

 

Anonymous poster hash: efe3a...425

 

Ja det stemmer. Jeg fikk negativ prøve først og deretter positiv. Jeg hadde en fantastisk fastlege som hjalp meg. Hun nektet å gi seg og krevde at Ullevål tok ansvar. Fikk til slutt ny prøve som var positiv. Vet ikke helt hva som gjorde utslaget... 

 

Anonymous poster hash: 08c9a...d72

Skrevet

 

 

 

 

 

Borreliose kan gi hukommelsestap. Jeg hadde krevd ny prøve. Dette viruset kan ligge latent og skape store problemer uten å synes på prøve. Snakker av egen erfaring!

 

Anonymous poster hash: 08c9a...d72

 

Hvordan gikk det med deg? Fått behandling?

Hi

 

Anonymous poster hash: efe3a...425

 

Jeg sto på krava og ble diagnostisert etter ett år. Fikk behandling og er helt 100% frisk. 

 

Anonymous poster hash: 08c9a...d72

 

Maser litt jeg...sorry...men her viste ryggmargsprøven negativt på borrelia, kan barnet likevel ha det? Var det dette som skjedde med deg også? Derfor du måtte stå på? Hva var det som gjorde utslaget for at du fikk behandling?

 

Anonymous poster hash: efe3a...425

 

Ja det stemmer. Jeg fikk negativ prøve først og deretter positiv. Jeg hadde en fantastisk fastlege som hjalp meg. Hun nektet å gi seg og krevde at Ullevål tok ansvar. Fikk til slutt ny prøve som var positiv. Vet ikke helt hva som gjorde utslaget... 

 

Anonymous poster hash: 08c9a...d72

 

Så bra for deg:) Av og til må en stå på selv:)

 

Anonymous poster hash: efe3a...425

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...