Gå til innhold

jeg er så forelsket!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I en kollega.. jeg har samboer og to små men det er ikke mye fart i forholdet vårt..

 

for noen måneder siden fikk vi en ny kollega på jobb og jeg bare elsker han! Han er så fin og søt og morsom og.. og gurimalla, det virker som han liker meg også.. eller kanskje jeg bare innbiller meg .. kanskje han er en flørt..ingen pleier å like meg sånn.. jeg blir så svak av det.. har lyst til å kysse han.. nakkehårene mine reiser seg og jeg gyser (på den gode måten) bare jeg hører stemmen hans i korridoren. Han stikker stadig det skjeggete ansiktet sitt innom kontoret mitt for bare å servere et strålende smil og si noe fint..

 

i går ga han meg en sammenbrettet post-it lapp hvor det stod.. ungdomsskolefeeling - du er herlig!

 

hvordan tolker jeg dette?

 

Anonymous poster hash: 61f5b...cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker deg!

Skrevet

Han liker deg!

tror du?

 

Anonymous poster hash: 61f5b...cc4

Skrevet

Selvsagt liker han deg når han skriver noe sånt!

Hvordan kan det ellers tolkes?



Anonymous poster hash: 85534...5a5
Skrevet

Helt klart. Vet han at du er opptatt?

Skrevet

 

Han liker deg!

tror du?

 

Anonymous poster hash: 61f5b...cc4

Nei, han kan nok ikke fordra deg. Det er derfor han skriver søte lapper.

 

Han merker nok at du er betatt og fyrer opp under eget ego. Er han singel?

 

Bare vær klar over at du leker med ilden. Er det verd å ofre familien til barna dine for et lite eventyr? Er din forelskelse viktigere enn deres trygghet?

 

Anonymous poster hash: 05215...60f

Skrevet

 

Selvsagt liker han deg når han skriver noe sånt!

Hvordan kan det ellers tolkes?

 

Anonymous poster hash: 85534...5a5

men han er så full av tøys..

 

Jeg tenker og tenker og tenker på han..

 

snart merker vel samboeren min at jeg går og bobler under huden..

 

hvordan i alle dager skal jeg klare å holde meg unna han da?

 

Anonymous poster hash: 61f5b...cc4

Skrevet

 

 

Selvsagt liker han deg når han skriver noe sånt!

Hvordan kan det ellers tolkes?

 

Anonymous poster hash: 85534...5a5

men han er så full av tøys..

 

Jeg tenker og tenker og tenker på han..

 

snart merker vel samboeren min at jeg går og bobler under huden..

 

hvordan i alle dager skal jeg klare å holde meg unna han da?

 

Anonymous poster hash: 61f5b...cc4

Ikke snakk som du er et vesen uten vilje og integritet! Om du vil, klarer du å holde deg unna, kan du skjønne. Det er ditt valg.

 

Din lykke over barnas? Høres det ok ut?

 

Anonymous poster hash: 05215...60f

Skrevet

Det er vel ikke helt unormalt å kjenne bobler for andre enn den man bor sammen med? Og vanlig å tenke at gresset er grønnere?

 

Jeg har i allefall flere ganger vært betatt og kanskje til og med forelsket i andre kjekke, snille, sjarmerende menn jeg har møtt på min vei. Men jeg har aldri så mye som vurdert å utagere de følelsene. Hver gang har jeg prøvd å bruke den gode følelsen i det forholdet jeg faktisk er i! Han og vi fortjener at vi jobber med det vi allerede har. Og gnisten kommer ganske raskt igjen når man konsentrerer energien og de sprudlende boblene på den man faktisk har valgt 😊 for hvor ofte er egentlig gresset grønnere på den andre siden?

 

Anonymous poster hash: 05420...519

Skrevet

Jeg har ikke hatt sånne følelser siden jeg traff samboeren min jeg.. 12 år siden.. og jeg er ikke en sånn populær jente for "gutta", så det er totalt uventet og uvanlig for meg å befinne meg i et slikt følelsesmessig kaos..

 

mulig det er vanlig altså, men ikke for meg.. jrg er ikke en som blir lett betatt..

 

jeg får rare tanker om at denne mannen SER meg på en spesiell måte.. eller, jeg FØLER meg sett og forstått når jeg er i samtale med han, eller bare han ser på meg egentlig.. jeg kan hvile når jeg har øyekontakt med han.. hvis noen skjønner hvs jec mener.. det er både spennende og trygt. Han ler så hjertelig med hele fjeset og kan komme så nært meg på en måte. Det er snodig for jec er ganske reservert.. men med han slipper jeg garden.. kan fnise mot han og han tar det imot med bare godhet..

 

det føles som om det er noe viktig og stort mellom oss..

 

huff, nå høres jeg sikkert tåpelig ut.. eller er det bare slik å være foelsket?

 

Anonymous poster hash: 61f5b...cc4

Skrevet

😊 for hvor ofte er egentlig gresset grønnere på den andre siden?

 

Anonymous poster hash: 05420...519

I India er ordtaket at dersom gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet, er det fordi naboen er en bedre gartner...

 

Jeg synes det er en fin tanke. At man bare bør bli bedre til å stelle det man har. :-)

 

Anonymous poster hash: 215cf...315

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...