Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg håper å bruke litt mindre penger på hudpleie. Er det noen som kjøpet hudpleieprodukter på nett? Hvor? Betaler man frakt? Og er man sikker på at det er originale varer? Jeg har nemlig hørt at de ikke selger varene til firma som selger via nett. Anonymous poster hash: d87a8...b21
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Ingen? Anonymous poster hash: d87a8...b21
Gjøkeredet③ Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Da jeg brukte det handlet jeg det fra ebay.com
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Kjøper dere fra private på ebay? Jeg har aldri handlet på ebay før, og jeg kjenner jeg er skeptisk. Hvordan vet dere at kvaliteten er bra? Anonymous poster hash: d87a8...b21
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 blivakker.no. Har handlet mye der. Anonymous poster hash: 676cb...5c9
Cruella De Vil Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har handlet dermalogica-produkter fra ebay.com og fra blivakker.no. Nå handler jeg bare på dermalogica.no eller hos forhandlere. Hvis du kjøper fra noe annet enn sertifiserte forhandlere er du ikke garantert å få ekte vare (det er lett å etterfylle tubene og få det til å se ekte ut), og du vet ikke hvordan varene har vært håndtert. F.eks. manglet de tapene som er festet utenpå esken når jeg handlet på blivakker. Blivakker ble vurdert av tv2 hjelper deg (eller var det FBI?) en gang, og da tok de opp at dette at disse tapene manglet og at det medførte at man ikke visste hvordan varene hadde blitt håndtert underveis, f.eks. kunne de blitt lagret i for høy temperatur i en havn over lengre tid. Det er en grunn til at de er fjernet, tenker jeg. Så jeg for min del velger å kjøpe varer jeg vet er ekte og riktig behandlet, jeg betaler heller enn 100-lapp ekstra for det enn å få uekte varer eller varer som er nær utgåtte eller behandlet feil under lagring.
Gjest mphs Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Disse har jeg handlet fra mange ganger. http://www.ebay.com/itm/Dermalogica-Active-Moist-Moisturizer-1-7-oz-50ml-NEW-SAME-DAY-SHIPPING-/121081647439?pt=US_Skin_Care&hash=item1c3107514f Før jeg fant ut at jeg kunne kjøpe på nett kjøpte jeg Dermalogica produktene fra hudpleier i Oslo ( i ca. 7 år). Vet hvordan den skal lukte og kjennes ut så jeg er ikke redd for å kjøpe på nett. Har også kjøpt fra strawberrynet.com i mange år tidligere, men etter at de gikk over til Norsk side satte de opp prisene veldig og jeg føler ikke at det lønner seg lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå