moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg elsker h&m. Så masse at når vi var i Praha var det der jeg la igjen ferie-kles-shopping-budsjettet mitt Men nå var jeg inne på Cubus sine sider og der kunne jeg lagt igjen hele den fete (?) lønna fra nav denne mnd Det er skummelt hvis jeg får skattepengene neste uke Eller var det i morgen de kom??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 England. Gap for bukser, esprit for topper. Og ellers andre engelske butikker.
sug lut Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Jeg tror ikke jeg har noen hoveddel, jeg. Muligens har jeg flest ordentlige plagg (dvs ikke bh, truser og sokker og slengetøy og treningstøy) som er i bruk akkurat nå fra Masai og Indiska og Gudrun.
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Hoveddelen av garderoben min begynner å bli eldre enn meg selv Kan ikke huske sist jeg kjøpte meg noe. Men det meste jeg har er fra H&M, Zara og diverse Tienda de 100
frk Nilsen Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 H&M, Vero Moda, Carlings (Lee-jeans), Ti-Mo (skjørt), Syvende Himmel (kjolebutikk i Stavanger) Hunkydory, Fine ting på byporten har masse fine klær (dyrt, så kjøper ikke så ofte) Oasis (kjoler)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Litt overalt og alle veier, men stort sett på nett. H&M, Zalando, Stylepit, Brandos, Ellos, La Redoute osv.
Iiiiik Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Levis-bukser fra eBay. Topper fra mexx, esprit, lindex, kappahl. Kjoler fra tulip og tatamo eller ebay. Finner aldri noe på HM, så der går jeg rett og slett ikke inn. Har omtrent tusen topper med spagettistropper fra Cubus.
Gjest beef sister Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Den består av alt mulig jeg ramler over, og det er ganske mye - og veldig mye forskjellig. Har nok noen favorittdesignere som er presentert litt mer, jeg kjenner mine svakheter, men det er mye jeg ikke aner hvor kommer fra mellom hvert plagg. Er mer vanedyr når det gjelder undertøy.
ms.Pond Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Ettersom jeg bor midt i gokk og langt borte fra alt annet enn felleskjøpetdresser og europrisklær så handler jeg det meste på nett. I løpet av det siste året har det gått endel i kjoler fra midnatt.no og desigual. Men basisklær har jeg handlet på H&M selv om jeg egentlig ikke liker de (det er en bevisst forbruker-greie jeg har tatt inn over meg, men ikke fått gjort noe med enda pga økonomi, som betyr i praksis at jeg handler på HM, men jeg har bare litt ekstra dårlig samvittighet for det. Veldig praktisk.). Og så har jeg funnet ut at Cubus har noe jeg elsker, supergode singleter og piratjoggis. Men jeg har et digert klesskap og mye klær som jeg har hatt i ørten år, og som jeg fortsatt elsker. Det er stort sett forbruksvarene (undertøy, sokker osv) som blir kjøpt inn på jevnan. Ellers har jeg antakelig nok til å kle opp et middels fotballag. Endret 20. juni 2014 av mama foodie
sug lut Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Forresten bør det nevnes at alle shortser til damer med mage finnes på Zizzi - jeg kjøpte fire i slengen (hvit, sort, brungrå) og de er jo da nesten en hoveddel av min garderobe om dagen. Fant nemlig ut at jeg ikke eide en eneste shorts jeg ville bli funnet død i en grøft i - utelukkende dritstygge utslitte avklipte joggebukser med sig, heng og flekker. Og så har jeg ti like (!) ferskenfarga Cubus-singleter, etter et raid på Warehouse da jeg måtte finne noe jeg klarte å kle på meg uten armer. Og jeg har alltid mislikt Cubus og aldri funnet noe fint der, men singleter kan de! Lange, stramme, holder fasongen. Kunne kanskje ønsket at i alle fall ikke alle ti var fersken, men singletutvalget midtvinters er labert så da ble det slik. De blir også å regne som en hovedkomponent bare i kraft av antallet. De+shortsene er egentlig hele sommeren i boks.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #11 Skrevet 20. juni 2014 Jepp kom hjem med nye poser fra cubus og h&m idag. Ingen som sier det til mannen vel?? Barna fikk også litt altså. Og selvfølgelig de som var årsaken til at jeg måtte innom der, de som har selskap på søndag Jeg elsker h&m. Men er nokså enkel i stilen (om det kan kalles en stil) og liker godt jeans og topp/genser/t-shirt ol. Og jeg velger faktisk mer og billig enn skikkelig og dyrt.. Kjøpte både skjørt og kjole da idag. Mer til hverdags enn til fest. Og sånn jumpsuit med shorts og singlet Synes det er tøft jeg. Sommergarderoben min er nokså stor faktisk siden vi tilbringer flere uker i Kroatia hver sommer. Men ja, kunne hatt mer fine leggbukser/piratbukser
Gjest Sandra M. Gilbert Skrevet 21. juni 2014 #13 Skrevet 21. juni 2014 https://www.jcrew.com/ Michelle Obama handler ogsaa der!
frk Nilsen Skrevet 21. juni 2014 #14 Skrevet 21. juni 2014 H&M, Vero Moda, Carlings (Lee-jeans), Ti-Mo (skjørt), Syvende Himmel (kjolebutikk i Stavanger) Hunkydory, Fine ting på byporten har masse fine klær (dyrt, så kjøper ikke så ofte) Oasis (kjoler) ...og noe fra moods og norway, de har fine og behagelige chinos (tror jaggu jeg skal dit en tur når skattepengene kommer)
Gjest Jigglewiggle Skrevet 21. juni 2014 #15 Skrevet 21. juni 2014 Oi, det har jeg liten kontroll på skjønte jeg nå 😁 Har noen kvalitetsplagg, men som regel blir det b-young (her i byen tar de inn klær for voksne), Lindex og diverse nettbutikker hvis ikke jeg husker helt feil. Og når vi snakker om klær, tid for sommerrydding i skapet... Blæh...
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #17 Skrevet 21. juni 2014 Ja idag måtte jeg lage plass i kommoden og skapet og hengegreiene i boden for å få plass til alt det nye jeg har kjøpt.. Gleder meg til mannen får fingen ut og blir med på ikea og kjøper nye skap til oss Noen må jo være med å bære skapene på hengeren og inn når vi kommer hjem, opp trappa og så montere. Resten skal jeg klare hehe
sug lut Skrevet 21. juni 2014 #18 Skrevet 21. juni 2014 (endret) Oi, det har jeg liten kontroll på skjønte jeg nå Har noen kvalitetsplagg, men som regel blir det b-young (her i byen tar de inn klær for voksne), Lindex og diverse nettbutikker hvis ikke jeg husker helt feil. Og når vi snakker om klær, tid for sommerrydding i skapet... Blæh... B-young har overraskende skattefunn innimellom, her også, de er ikke så utelukkende young som man skulle tro. Samme gjelder Lindex og faktisk Ellos. Endret 21. juni 2014 av sug lut
Himmel og hav Skrevet 21. juni 2014 #19 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har litt fra hvert prestegjeld: Zizzi, B-young, Kapp Ahl, Lindex, Ellos, også div. funn fra butikker i inn- og utland som jeg ikke husker navnet på, men som har veldig fine, og gjerne litt dyrere, plagg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå