Gå til innhold

tannlege spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min forrige kommune ble jeg bare avvis at det offentlige tannlegekontoret, de var fullbooket av barn i lang tid fremover. Er det vanlig?

Hvis jeg ikke får time på et offentlig kontor, hvilken tannlege i Bodø anbefaler dere? Flink men ikke den aller dyreste i byen. Dyrt uansett ja :(

Anonymous poster hash: 5130d...fbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er vanlig. De offentlige kontorene har store grupper som de er pålagt å ta inn så og så ofte og har mange plasser ikke lenger kapasitet til å ta inn oss som ellers må bruke privat tannlege.

Det andre kan jeg ikke svare på, jeg har ikke peiling på noe i Bodø. Fikk du ingen nr. når du tok kontakt med den offentlige tannklinikken? Jeg fikk 3-4 nr. der til tannleger som hadde åpent for flere nye pasienter når jeg trang akutt time.

Skrevet

Da vi var på tannlegekontoret med sønnen vår for noen dager siden hang det en lapp om at de hadde plass til nye pasienter. Offentlig tannlege på mørkved, ligger i samme bygg som Kiwi og Coop extra.

Ellers vil jeg sterkt anbefale tannlege Rune Normann. Han holder til i sentrum i samme bygg som Nordea var før(?). Er en babybutikk der også. Jeg har aldri vært hos en bedre tannlege!!!! Spesielt om du har tannlegeskrekk, de var så hyggelige og imøtekommende der. Jeg følte virkelig at jeg som pasient bestemte alt. Jeg fikk god informasjon om hva som skjedde pg hva som skulle skje. Han er privat da, så det koster jo litt ekstra. Er du student så får du 30% rabatt. Priser ligger på nett.

Anonymous poster hash: 07f8e...bde

Skrevet

Ja det er vanlig. De offentlige kontorene har store grupper som de er pålagt å ta inn så og så ofte og har mange plasser ikke lenger kapasitet til å ta inn oss som ellers må bruke privat tannlege.

Det andre kan jeg ikke svare på, jeg har ikke peiling på noe i Bodø. Fikk du ingen nr. når du tok kontakt med den offentlige tannklinikken? Jeg fikk 3-4 nr. der til tannleger som hadde åpent for flere nye pasienter når jeg trang akutt time.

Ingen nr for har ikke ringt noen ennå. Kom på nå i kveld at jeg burde nok ha en time, er ikke akuttime det er snakk om. Der hvor jeg bodde før var det bare den offentlige og to private, så ikke så mye å velge mellom :P

Da vi var på tannlegekontoret med sønnen vår for noen dager siden hang det en lapp om at de hadde plass til nye pasienter. Offentlig tannlege på mørkved, ligger i samme bygg som Kiwi og Coop extra.

Ellers vil jeg sterkt anbefale tannlege Rune Normann. Han holder til i sentrum i samme bygg som Nordea var før(?). Er en babybutikk der også. Jeg har aldri vært hos en bedre tannlege!!!! Spesielt om du har tannlegeskrekk, de var så hyggelige og imøtekommende der. Jeg følte virkelig at jeg som pasient bestemte alt. Jeg fikk god informasjon om hva som skjedde pg hva som skulle skje. Han er privat da, så det koster jo litt ekstra. Er du student så får du 30% rabatt. Priser ligger på nett.

Anonymous poster hash: 07f8e...bde

Supert, bor på Mørkved så hadde tenkt å ringe de i morgen ;) Har ikke tannlegeskrekk men hadde det før en grusom opplevelse, tenker at det kan ikke bli verre så er kurert :P Er ikke student men tjener under gjennomsnittet. 

http://www.hvakostertannlegen.no/

Denne er kjekk  :)

Anonymous poster hash: e9e4e...866

Takk ;)

Anonymous poster hash: 5130d...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...