Gå til innhold

Barnefar skylder rundt 40 000 i barnebidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er også selvstendig næringsdrivende. Hvis han får igjen på skatten kan det Være at jeg får noe av det han skylder i bidrag?

Anonymous poster hash: f0c8b...f2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på selskspsstrukturen. Om han skylder staten/deg penger innrettet han seg nok slik at det ikke kan kreves inn.

Anonymous poster hash: 76fab...27e

Skrevet

Jeg har fått 720 kr av nav i mnd så de har jo lagt ut noen tusen for han. Men han skylder meg mest da han skal betale 5000 i mnd.

Hadde kanskje håpet at det ble tatt tak i snart men kan vel kanskje gå flere år Før det blir gjort noe med.

H.i

Skrevet

Eksmann min skyldte over 200,000kr på det meste.. Jeg får inn det han får igjen på skatten hvert år. Pleier å komme i midten av august.

Anonymous poster hash: a61d8...e4b

Skrevet

Jeg har fått 720 kr av nav i mnd så de har jo lagt ut noen tusen for han. Men han skylder meg mest da han skal betale 5000 i mnd.

Hadde kanskje håpet at det ble tatt tak i snart men kan vel kanskje gå flere år Før det blir gjort noe med.

H.i

Det er jo vanskelig å vite. Men jeg tenker at om han faktisk har skaffet seg 40.000 i gjeld har vel en relativt liten interesse av å gjøre opp for seg.. Og da ville jeg ikke sittet og ventet på de skattepengene. Det er ingen grunn for folk å få igjen på skatten, og for selvstendige er det veldig enkelt å unngå å betale i det hele tatt.. 

Anonymous poster hash: 76fab...27e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...