Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Finnes det noen smart løsning for å unngå smokker som flyr rundt på natten? Har en liten på 13 mnd som har en tendens til å dra smokken ut av munnen og veive rundt med armen til smokken til slutt havner ett eller annet sted i rommet. Det er ikke lett å finne en forsvunnet smokk i mørket mens man prøver å være både rask og stille for å unngå at han våkner til for mye. For smokken vil han jo ha tilbake! Vi har kjøpt selvlysende smokk, men det hjelper ikke at den lyser når vi ikke vet hvor den har havnet (gulvet, sengen, på kommoden...) Er skeptisk til vanlig smokkholder som vi bruker på dagtid, for den kan jo havne rundt halsen hans, finnes det noe annet vi kan bruke? Anonymous poster hash: 015ab...dfe
*Miss Marple* Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Ha heller et lite lager med ekstra smokker på nattbordet.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Vi fylte senga med smokker Fra ungene var en 10mnd kanskje (kanskje tidligere også men jeg husker ikke helt), så har vi hatt ca 10 smokker i senga, så når de hiver bort en finner de straks en ny. Anonymous poster hash: 340f9...7de
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Vi fylte senga med smokker Fra ungene var en 10mnd kanskje (kanskje tidligere også men jeg husker ikke helt), så har vi hatt ca 10 smokker i senga, så når de hiver bort en finner de straks en ny. Anonymous poster hash: 340f9...7de Så barnet finner smokken selv i mørket? Blir det ikke ubehagelig for barnet å legge seg på så mange smokker? Hi Anonymous poster hash: 015ab...dfe
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Ha heller et lite lager med ekstra smokker på nattbordet. Hehe, smart det ja Men det beste hadde vært om han kunne få tak i den selv, aller best om den ikke ble slengt rundt i rommet. Hi Anonymous poster hash: 015ab...dfe
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Vi fylte senga med smokker Fra ungene var en 10mnd kanskje (kanskje tidligere også men jeg husker ikke helt), så har vi hatt ca 10 smokker i senga, så når de hiver bort en finner de straks en ny. Anonymous poster hash: 340f9...7de Så barnet finner smokken selv i mørket? Blir det ikke ubehagelig for barnet å legge seg på så mange smokker? Hi Anonymous poster hash: 015ab...dfe Begge mine har begjynt på den måten å finne smokken selv ja. Og ubehaglig tror jeg ikke det har vært, de ligger så urolig og i så mange rare stilinger at om det gjorde vondt å ligge på en smokk hadde de nok bare flytta seg. Men lurt å ha sprinkelbeskytter på senga slik at den holder smokkene inne. De havner som regel rundt langs kanten. Anonymous poster hash: 340f9...7de
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Skaff en kort smokkesnor og fest i en koseklut eller bamse. Det har jeg gjort med mine barn og det har funket fint. Anonymous poster hash: d967a...38a
*Miss Marple* Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Skaff en kort smokkesnor og fest i en koseklut eller bamse. Det har jeg gjort med mine barn og det har funket fint. Anonymous poster hash: d967a...38a Det hadde ikke jeg våget. Det er utrolig hva små barn får til og så lenge det ikke er 100 % sikkert at de ikke kan få snoren rundt halsen virker det veldig skummelt.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Skaff en kort smokkesnor og fest i en koseklut eller bamse. Det har jeg gjort med mine barn og det har funket fint. Anonymous poster hash: d967a...38a Det tør jeg ikke. Han ligger urolig om natten, så selv om snoren er kort kan den legge seg rundt halsen. Er den for kort ser jeg for meg at smokken blir dratt ut av munnen når han snur seg. Hi Anonymous poster hash: 015ab...dfe
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Vi fylte senga med smokker Fra ungene var en 10mnd kanskje (kanskje tidligere også men jeg husker ikke helt), så har vi hatt ca 10 smokker i senga, så når de hiver bort en finner de straks en ny. Anonymous poster hash: 340f9...7de Så barnet finner smokken selv i mørket? Blir det ikke ubehagelig for barnet å legge seg på så mange smokker? Hi Anonymous poster hash: 015ab...dfe Begge mine har begjynt på den måten å finne smokken selv ja. Og ubehaglig tror jeg ikke det har vært, de ligger så urolig og i så mange rare stilinger at om det gjorde vondt å ligge på en smokk hadde de nok bare flytta seg. Men lurt å ha sprinkelbeskytter på senga slik at den holder smokkene inne. De havner som regel rundt langs kanten. Anonymous poster hash: 340f9...7de Ja, jeg har jo flere ganger sett etter smokken over alt, og til slutt funnet den under nakken hans Så smokke-hav i sengen høres lurt ut! Sprinkelbeskytter har vi, og frem til nå har jeg ikke sett noen hensikt med den. Så den er altså designet for å holde på smokker? Hi Anonymous poster hash: 015ab...dfe
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Her har vi begynt med smokkehav 15-20 snokker i sengen.. Legger halvparten i ene hjørnet oppe og resten i det andre. Dette fant han fort ut. Når han våkner og ikke har smokk, strekker han seg bare opp i et av hjørnene og henter seg en eller to. Ser han har begynt å "sikre" seg også.. Så han pleier å ha en smokk i hånds i tillegg til den i munnen, så har han klart om han mister i søvne.. Haha.. Vi har fått et nytt liv etter vi innførte et hav av smokker.. Før var vi nede ca 10 ganger pr natt.. Nå, ingen..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Kiwi, dere kommer til å bli rike på oss!! Nå tømmer vi smokk-hyllen deres!! :D Gleder meg til å teste ut i morra kveld! Hi Anonymous poster hash: 015ab...dfe
Ragna_Rekkverk Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 http://www.amazon.de/first-NICI-Schnullertier-Hase-30cm/dp/B00CI4GYWO/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1403205152&sr=8-2&keywords=schnullerhase Hva med noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 Min bruker ikke smokk, men kosekluter. Han har fem i senga for de flyr vegggemellom i søvne. Han finner altid en Anonymous poster hash: dd0c8...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå