Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Kort fortalt, jeg har vokst opp med steforeldre på begge sider som ikke har vært noe glad i meg og som har brydd seg mye mer om sine egne barn (selvfølgelig kanskje). Mine egne foreldre har nok brydd seg mer om sine partnere enn meg. Nå ser jeg at stemor gir bort alt som har tilhørt mine besteforeldre til sine egne barn, uten at jeg får gjort noe med det og uten at min far løfter en finger. Han klager og syter, men gjør ingenting. Arv kan jeg bare glemme, det er ingenting igjen, ingen minner fra barndommen. Jeg er så bitter, ikke på grunn av hva jeg aldri får, men bitter fordi ingen tenker på meg, for at det er så lett å overse meg og fordi ingen bryr seg. Jeg vil ikke være bitter, men jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt denne følelsen.. Anonymous poster hash: 75c45...b97
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Trøsteklem Anonymous poster hash: 04d00...fb1
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Ta ett oppgjør med faren din og fortell han at rett skal være rett!!! Anonymous poster hash: feb1c...542
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Ta ett oppgjør med faren din og fortell han at rett skal være rett!!! Anonymous poster hash: feb1c...542 Takk for svar...Jeg ønsker ikke et oppgjør, jeg ønsker å være fri for disse følelsene. Jeg vil ikke tenke på det lenger og jeg vil ikke tynges av det. Anonymous poster hash: 75c45...b97
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Da må du bare si 'stopp' til disse tankene! Med en gang de tankene kommer så sier du STOPP Og bytt ut med andre ting!! Anonymous poster hash: 04d00...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå