Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg spør mannen om han kan hente en body til babyen. Får ingen svar, hører bare nynning: Bodyloo bodyley alla tittar på meg Anonymous poster hash: 5a423...446
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Hmm.. er dette "mammatil-------"? Anonymous poster hash: 096a2...dbd
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Mannen mens han lager middag; Du, det er bæsj på gulvet.Jeg, i rommet ved siden av, travelt opptatt; Hva, er det bæsj på gulvet?Ja, jeg lot babyen gå naken. Hun er så sår. Jeg var delvis forberedt - jeg visste det kunne skje, men jeg hadde ikke tid til å tørke det.Mannen; Jaaaa.... Kommer du eller? Du må tørke det opp.Jeg; Jeg har ikke tid! Du må nesten gjøre det. Hvor er ungen?Han; Hun løper rundt med bæsj på leggen. Jeg tror det er en bæsjesti fra kjøkkenet og gjennom halve huset........ Anonymous poster hash: 2ebc4...cb4
*SommerFrisk* Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Vi satt rundt middagsbordet og snakket, hele familien. Så ville mannen snakke om noe som hadde hendt i bhg til eldstemann, men ville ikke at han sku forstå: "To day,i asked Lene at -childergarden- if they had noticed any changes about......". Da døde jeg litt iallefall!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Mannen gikk til kjøkkenet for å hente seg et glass vann. Jeg spurte fra stuen om han kunne fylle opp en kjele med vann til middagen. Han svarer ja og jeg hører han styre. Vi sitter i stuen og etter en lang stund reagerer jeg på at jeg ikke hører vannet koke opp, så jeg går ut og der ser jeg at han ikke har skrudd på platen. Jeg spør han om det, og han svarer "Jamen... Du sa ikke at jeg skulle gjøre det!" Anonymous poster hash: 763a8...80f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Meg: kan du lage en kopp grønn te til meg? Mannen: (Leter i skuffen) Vi har ikke grønn te, bare green tea Anonymous poster hash: 240c2...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå