Gå til innhold

8 åring og spill på Ipadd

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 åringen her har lenge, ca 1 år, ønsket seg og mast på å få GTA. Vi har sagt nei.

De siste dagene har jeg merket meg at maset har vært intenst og sagt så lavt at jeg ikke skal høre det.

Jeg er den strenge her som prøver å holde en viss disiplin og holder igjen på ting ungen bare "MÅÅÅÅ" ha (i følge han selv). Pappa skjemmer han bort og sier ja til det aller meste.

I dag dro jeg ut for å kjøpe litt nytt sommertøy til 8 åringen. Kommer hjem og hva har skjedd? Jo 8 åringen sitter og spiller GTA. Eldste på 19 år og kjærsten sto bare og gapte, mens jeg slet med å ikke bli "voldelig" mot mannen. De andre to fordufter raskt.

Mannen mener at dette har vi vært ening om. ALDRI i livet om at jeg har vært enig i det. Det er 18 årsgrense.

Hva pokker gjør jeg? Er så drit lei av dette.

Anonymous poster hash: ef702...0ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 års grense spill til 8 åring? Er ikke mannen din helt riktig skrudd sammen? Spillet hadde jeg innfall avsinstallert fort og gitt mannen en lekse !!!

Anonymous poster hash: b1cb4...ee7

Skrevet

Nå er det jo ikke bare du som bestemmer over han da. Faren har like mye han skulle ha sagt, så du må nok bare respektere det han har gitt tillatelse til.

Anonymous poster hash: d3098...9b5

Skrevet

Når vi hele tiden har vært enige om at ungen ikke skal ha dette spillet, så kan da ikke han tro at jeg ikke skal reagere på det. Dette er bare en av mange, mange ting han tillater som er helt på vidda.

Jeg har rett og slett ingenting jeg skulle ha sagt overhodet. Nytter ikke hva jeg sier eller gjør.

Ungen kan glatt sitte oppe til kl 22 når han skal på skolen dagen etter.

Jeg er rett og slett møkk lei av hele gubben og væremåten hans. Orker ikke dette her stort lengre.

Har forsøkt å snakke med han snørr og ørten ganger uten at det hjelper.

Anonymous poster hash: ef702...0ac

Skrevet

Nei, dette må du overhode ikke godta . Her hadde jeg bare skjært igjennom å av installert hele dritten.

Til og med ungdommene dine forsto dette, men ikke en voksen mann.

Dere må snakke sammen og ha like regler.

Anonymous poster hash: 67472...402

Skrevet

Her har mannen gta, og ungenefår spille under hans kriterier.

De får kun spille sammen med de her i huset, kun når han er med de og det eer ikke alt på spillet de får lov å spille.

Jeg er så glad for at jeg har sluppet å høre noe mas fra ungene ang slikt, og at mannen er så streng som han er på det. Jeg vet det er veldig mange av vennne deres som har det, også uten at foreldrene vet at ungene har det. Jeg vet at ungene spiller hos hverandre, men utifra hva ungene her sier og hva vennene deres sier så spiller ikke mine hos andre.(har nemlig hørt klaging fra vennene til ungeneat mine ikke vil spille gta med de, og de vil ha mine unger til å mase om at vi kan spille her) Så reglene til mannen fungerer, og da tror jeg vi er mye lengre enn å nekte de å spille. De vet det er ett voldelig spill, men det går fint ann å spille og ha det gøy uten disse tingene.

Anonymous poster hash: dd9cf...45b

Skrevet

Har også en 8-åring, han får spill opptil maks 11 års grense, et spill med 18-års grense kan han bare glemme... han spørr ikke om det engang, sjekker aldersgrensene selv før han spørr om å laste ned noe :-)

Anonymous poster hash: 703b7...77a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...