Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Langdistansekjæresten min er for tiden på besøk og bor hos meg i den leiligheten jeg leier. Og mens han er på besök så har han fått seg jobb slik at han slipper å bruke av sparepengene sine mens han er her. Forholdet vårt er ikke det beste. Det tar på å ikke bo sammen. Vi har vokst fra hverandre på mange måter, men har mange ting som knytter oss sammen for livet allikevel. Vi har vel egentlig bestemt oss for å avslutte forholdet etter sommeren. Igår traff han på huseieren min og helt uten videre har han lovt huseieren min at han skal gi han penger fordi han er her hos meg denne sommeren. Jeg er så irritert fordi han har gått bak min rygg og snakket med huseieren om dette. Det er jeg som bor her og leier, og jeg kan ha besøk om jeg vil. Han bor ikke her og skal ikke bo her. Men nå har han altså lovt huseieren min penger fordi han er her. Jeg syns det undergraver mitt leieforhold. Jeg syns han har gjort meg til en løgner for huseieren min ved å nesten si at han bor her og bør betale husleie. Hva betyr det for mine fremtidige besøk? Hadde det vært meningen at han skulle bo her så hadde saken vært annerledes. Da ville jeg informert huseier om det og diskutert leieprisen. Huseier visste derimot at jeg skulle få besøk for sommeren for det hadde jeg fortalt. Derfor syns jeg nå at min kjæreste har kastet meg under bussen. Er du enig eller uenig? Anonymous poster hash: 8df08...a57
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Høres ut som kjæresten din tar ansvar. Huseier ville merker økning i vann eller andre utgifter som inngår i husleien løpet av sommeren. Så din kjæreste er fornuftig. Du lager storm i vannglass. Anonymous poster hash: ec325...f2a
SuperFries Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Har du fortalt din kjæreste at du har snakket med huseier? Hvis ikke, så tolker jeg det kun som at han ønsker å være snill og betale for seg.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Men i alle dager Hva er det du lager drama for? Det er da det samme for deg om han betaler eller ikke? Anonymous poster hash: 9a14b...8c0
soleia Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Skjønte ikkje kvifor du har blitt "kasta under bussen"? Han er så lenge på besøk at han har teke seg ein jobb i denne perioden, og etter å ha snakka med huseigaren, som då truleg ynskte meir husleige, har han teke på seg å betale dette. Kva er problemet?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Du overdriver voldsomt. Det vil si..du skaper problemer av en bagatell. Undergraver ditt leieforhold? Nå får du gi deg. Anonymous poster hash: 82f2e...89f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Huseieren ba ikke om penger. Kjæresten min sa han skulle gi han penger. Jeg syns det undergraver mitt leieforhold fordi huseier vil kunne si at jeg skulle tilbudt de pengene til å begynne med og sagt at han skulle bo her. Jeg gjorde ikke det fordi han skal ikke bo her og er bare på besøk. Jeg vil ikke at huseier skal tro jeg lyger. HI Anonymous poster hash: 8df08...a57
mamma_til_gutt Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Huseieren ba ikke om penger. Kjæresten min sa han skulle gi han penger. Jeg syns det undergraver mitt leieforhold fordi huseier vil kunne si at jeg skulle tilbudt de pengene til å begynne med og sagt at han skulle bo her. Jeg gjorde ikke det fordi han skal ikke bo her og er bare på besøk. Jeg vil ikke at huseier skal tro jeg lyger. HI Anonymous poster hash: 8df08...a57 Pust og tenk en gang til. Dette er ikke logisk i det hele tatt :/
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Forstår deg godt. Han er på besøk, han skal ikke bo der, og skal dermed ikke betale noe. Han har ingenting med å diskuter leie med din husvert. Du er leieboer, kun du. Jeg leser mellom linjene at du ikke vil risikere at han blir værende lenger enn han skal og at forholdet drar ut lenger? Anonymous poster hash: d29ec...598
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå