Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Takk Gud for at jeg var sammen ungen i Hagen og ikke lekeplassen eller butikken eller noe og at jeg hadde på svart joggebukse! Er kjempe forkjølet og har hostet og nyst i hele dag. Måtte litt på do og når jeg da nød holdt det seg ikke i blære For en ekkel følelse! æsj! Anonymous poster hash: 9c7bc...e02
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Nøs og blæra. Autocorrect Anonymous poster hash: 9c7bc...e02
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Takk Gud for at jeg var sammen ungen i Hagen og ikke lekeplassen eller butikken eller noe og at jeg hadde på svart joggebukse! Er kjempe forkjølet og har hostet og nyst i hele dag. Måtte litt på do og når jeg da nød holdt det seg ikke i blære For en ekkel følelse! æsj!Anonymous poster hash: 9c7bc...e02 Da må du trene bekkenbunnsmuskulaturen, veldig viktig! Anonymous poster hash: 78349...d6f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Har tissa på meg i flere uker jeg ta med ekstra truse! Anonymous poster hash: 55fdb...45b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er ikke gravid første gang jeg har opplevd dette og det er mange år siden fødsel kniper gjør jeg også så var nok for stort press uansett. Haha Anonymous poster hash: 9c7bc...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå