Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Nå dro mannen i sinne etter å ha slengt ut at han tar ut separasjon i morgen. Drt har vel ligget i kortene en stund, men vi har ikke villet innse det. Han klarer ikke se at han er ansvarlig for sin del av et dårlig forhold. Alt er min feil. Bare jeg hører etter, bare jeg gjør som han sier, om jeg ikke var så lat. Jeg har gjort 95% av alt husarbeid og alt som har med ungene å gjøre i 5 år nå. Han roper og kjefter og aldri er noe godt nok. Men jeg kjenner jeg bare vil gråte og er skikkelig lei meg. Jeg vet innerst inne at det er til det beste at vi ikke bor sammen. Men hva nå? Hva med ungene? Blir det et helvete for dem? Hva kommer han til å kreve, som nesten aldri løfter en finger for å hjelpe meg litt med ungene. Må vel klare å holde meg til de er i seng flr jeg knekker sammen. .. Anonymous poster hash: f412a...80e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Trist og lese HI, høres ut som dere har et anstrengt forhold ja :-( Har dere prøvd å gå til familivernkontoret?? Anonymous poster hash: 6071e...9e6
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Trist og lese HI, høres ut som dere har et anstrengt forhold ja :-( Har dere prøvd å gå til familivernkontoret?? Anonymous poster hash: 6071e...9e6 Han nekter. Tror vel jeg skal klage på han i andres påhør. Han mener at siden det er meg og han som ikke kan kommunisere så er det ikke noe noen andre kan gjøre. Anonymous poster hash: f412a...80e
Bustetroll Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Uff, en stor klem til deg! Det er klart det er kjempetrist, uansett om det er til det beste at dere går ifra hverandre, så er det jo trist at ting ikke ble slik man forventet. Eller kanskje dere klarer å løse problemene?Prøv å husk at omtrent 50% skiller lag nå til dags, og de fleste lever lykkelige hver for seg i ettertid.Uansett hvor sårt og leit ting er nå, og i prosessen videre blir det nok mye styr, mas og ting du aldri hadde sett for deg at DU måtte gjennom, men til syvende og sist, så vil alt ordne seg:) Du har mange år igjen av livet ditt! Noen uker, mnd, eller et helt år med kaos, er bare en brøkdel av fremtiden:)
skinnfilla Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Dette kommer til å bli så bra for deg! Slippe å høre på maset om at du er lat og bare komme hjem til folk du faktisk trives med. Hvorfor i alle dager er alt din feil? Jeg er sikker på at når du får ting litt på avstand, vil du se selv at det blir bra Lykke til og stå på ditt!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Huff så leit! Så dumt at han oppfører seg sånn Klem til deg Anonymous poster hash: 41f88...a16
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Trist og lese HI, høres ut som dere har et anstrengt forhold ja :-( Har dere prøvd å gå til familivernkontoret??Anonymous poster hash: 6071e...9e6 Han nekter. Tror vel jeg skal klage på han i andres påhør. Han mener at siden det er meg og han som ikke kan kommunisere så er det ikke noe noen andre kan gjøre.Anonymous poster hash: f412a...80e Vet du, da tror jeg faktisk at både du og ungene har det bedre uten han! Når han ikke er villig til å prøve engang, så har han allerede gitt opp, dessverre! Har dessverre ingen råd og komme med, men håper at det ord er seg for deg, det gjør som oftest det :-) Anonymous poster hash: 6071e...9e6
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Ja om han skal ta ut separasjon må dere faktisk på Familievernkontoret pga dere har barn sammen. Som hun over skriver blir det kaos en stund og så klart sårt og vondt. Støtt deg til venner og familie fremover. Dette greier du! Lykke til! Anonymous poster hash: 33ec5...832
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Han har kommet hjem nå, men ikke sagt et ord til meg. Er like greit for han slamrer med alle dører og tramper når han går. Så han er sint. Trodde sikkert jeg skulle knekke sammen og be han bli i stad. Men sannheten er vel at jeg ønsker dette jeg også. Orker ikke mer drama. Ungene og jeg har ikke godt av krangling og en aggressiv og brølende mann og pappa. takk for svar. Det hjelper litt på. Selv om jeg synes det er trist. HI Anonymous poster hash: f412a...80e
skinnfilla Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Han har kommet hjem nå, men ikke sagt et ord til meg. Er like greit for han slamrer med alle dører og tramper når han går. Så han er sint. Trodde sikkert jeg skulle knekke sammen og be han bli i stad. Men sannheten er vel at jeg ønsker dette jeg også. Orker ikke mer drama. Ungene og jeg har ikke godt av krangling og en aggressiv og brølende mann og pappa. takk for svar. Det hjelper litt på. Selv om jeg synes det er trist. HIAnonymous poster hash: f412a...80e Ja ,det er trist, Men det er tristere om du blir, Det blir garantert bedre, tenk så deilig å slippe den tordenskyen i heimen!
magica fra tryll Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Det verste er kanskje om han ikke går, men fortsetter å få deg til å miste all kraft og alle grenser. Jeg snakker av erfaring. Min eks ville egentlig ikke gå, bare få ut all skiten sin på meg. Det var jeg som måtte avslutte et særdeles destruktivt forhold.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Trist er det uansett. Er helt kvalm og uvel. Ikke sagt et ord til meg. Men har slengt gifteringen sin i senga mi og tatt sengetøyet sitt på stua. Anonymous poster hash: f412a...80e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 Dere MÅ til mekling minst 1 time og der kan de si at dere må komme tilbake på flere timer. Så kanskje dere hvertfall får sakket ut om ting. og blitt ordentlig enige om alt det praktiske og samvær osv. Dette blir sårt og leit og veldig veldig tøft en stund. Men så vil det bli bedre og bedre. Du må bare tenke at du er verdt mer og at du fortjener en som heller VIL hjelpe deg og som VIL være der for deg. Ikke en som MÅ. Og derfor ikke gjør noe. Lykke til... dette går bra tilslutt. Støtt deg på alle som vil hjelpe deg. Snakk med venner og familie. ikke gå alene med alt inni deg.. Bruk familievernkontoret tim samtaler kun for deg også... de kan være til hjelp for å sortere tanker og meninger Stor klem til deg... Anonymous poster hash: 98d3c...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå