Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg skal flytte og lurer på hvordan jeg skal få vasket taket best mulig uten at det blir skjolder? Taket ble ikke vasket før jeg flyttet inn, og jeg har vært sløv og ikke vasket det selv heller.. det har ikke blitt røyket inne og jeg har brent lite talglys. Har heller ikke peis, så har ikke blitt møkkete av det. Hva er dine beste tips til å få det rent? Andre tips til skikkelig utvask av leilighet? Anonymous poster hash: 99851...458
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 brukte tørr microfiberklut i taket bare - da det ellers ville bli skjolder... fokuser mest på bad og kjøkken Anonymous poster hash: 2c668...56b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Det eneste som fungere er faktisk og male taket. Men det fikser du på en-to-tre når leiligheten er tømt Anonymous poster hash: a06d6...db3
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Maling skal ikke jeg begynne med da jeg er gravid;) Men da skal jeg bare tørrmoppe taket og evt gå kjapt over en flekk på kjøkkentaket om huseier ser den:p Hi Anonymous poster hash: 99851...458
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå