Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Noen som ikke fullførte årsoppgaven?? Jeg gjore ikke det, så jeg fikk ikke generell studiekompetanse. Ønsker nå å begynne på høyskole men vet ikke hvordan jeg går videre. Grunnen til at jeg ikke fullførte var sosial angst.. Bare lurer på om jeg må ta hele videregående om igjen eller hva. Anonymous poster hash: dc0f8...bd4
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 du kan ta voksenopplæring. 6 fag på 1 år og så får du studiekompetanse. Kan også tas på kvelden Anonymous poster hash: b49c6...edd
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 du kan ta voksenopplæring. 6 fag på 1 år og så får du studiekompetanse. Kan også tas på kvelden Anonymous poster hash: b49c6...edd Takk. Ja jeg vet men jeg har jo egentlig tatt 3 år på videregående, mangler bare den her eksamenen. Så jeg lurte på om det var andre muligheter så jeg slipper å ta alle fagene. Anonymous poster hash: dc0f8...bd4
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Jeg gikk ut for 12 år siden og hadde ikke tatt alle fagene. Søkte samordna opptak likevel og fikk da brev om hvilke fag jeg måtte ta for å få studiekompetanse. Så gjorde jeg det. Vil tippe du må ta et 5 t fag på vgs Anonymous poster hash: 4703c...ada
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Jeg gikk ut for 12 år siden og hadde ikke tatt alle fagene. Søkte samordna opptak likevel og fikk da brev om hvilke fag jeg måtte ta for å få studiekompetanse. Så gjorde jeg det. Vil tippe du må ta et 5 t fag på vgsAnonymous poster hash: 4703c...ada Så flott! Tusen takk :-) Anonymous poster hash: dc0f8...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå