Gå til innhold

Hjelp! Trukket penger fra konto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt trukket rundt 1000,- fra konto. Sjekket konto idag tidlig, nå når jeg skulle betale regninger har jeg plutselig 1000,- har verken brukt kortet og har ingen regninger som går direkte til betaling. På siste trankasjoner syns det ikke at jeg har blitt trukket. What to do? Har dnb

Anonymous poster hash: 2d228...81f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har plutselig 1000,- mindre skulle det stå*

Skrevet

DNB har masse problemer, folk har blitt trukket dobbelt, ikke fått lønn etc. De sier det skal ordne seg selv, vet ikke helt om jeg stoler på det. Jeg hadde overført penger til kjæresten i går og de hadde kommet inn på hans konto, men i dag var de tilbake hos meg igjen..? Glad vi skal bytte bank snart.

Anonymous poster hash: 77c76...975

Skrevet

Ring DnB og hør, de ordner garantert opp i det hvis det har skjedd noen feil eller hvis du har blitt svindlet. 

Anonymous poster hash: d339f...8fc
Skrevet

Chatter med dem nå. Ser ikke ut som om de forstår problemet. Aarrrrgggh

Skrevet

Skjedde med meg også! Men de har ordnet opp for meg nå. De jobber på spreng for å rette opp o feilen som har blitt gjort.

Skrevet

Og jeg har fortsatt ikke fått pengene for en pakke som har blitt sendt og mottatt for en uke siden.

Er alene med barn og avhengig av de pengene:-(

Hi

Skrevet

Og jeg har fortsatt ikke fått pengene for en pakke som har blitt sendt og mottatt for en uke siden.

Er alene med barn og avhengig av de pengene:-(

Hi

Hvis det er postoppkrav så tar det vanligvis tid før pengene er inne på konto.

Hvis det er snakk om retur av varer til et firma så kan det ta laaaaaang tid før de refunderer. det er ikke nødvendigvis banken sin feil.

Anonymous poster hash: 5e0b6...edb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...